January 03, 2007

2007 Portugal-Lisbon



İkinci evim, yavru vatan Portekiz de yeni yıla böyle girmiş.
Konustuğum kadarıyla hem Lizbon'da, hem Porto'sa oldukça iyi vakit geçirmiş arkadaşlar.
Ben geçen sene, sanki her sene Portekiz'de yeni yılı kutluyormuş gibi, kalktım Porterkiz'den Paris'e gittim ki hayatımın her açıdan en kötü yeni yılıydı. Hem hiç bir enteresan gösteri yoktu, hem de geçirdiğim en korkunç migren krizini geçirerek 12.30 da yatmıştım.
Ama içimde kaldı; bir sene mutlaka yeni yıla Portekiz'de gireceğim.
Eminim durmadan içip sabaha kadar öten çekiçlerle birbirlerinin kafasına vurmuşlardır:) Her ne kada o başka bir özel günün adeti olsada benim kafamda öyle canlanıyor...

Pek özledim oraları...

Bu da İstanbul-Taksim'den yılbaşı görüntüleri.

İstanbul'u bilmeyen bir yabancı bunları görüp etkilenebilir tabiki ama taksimmeydanına geldiğinde kafasına kursun ya da götüne parmak yeme ihtimalinin çok yüksek oldugundan haberdar olmayacaktır büyük ihtimalle...

No comments:

Search This Blog