March 25, 2007

Pazar Filmleri

Günün ilk filmi EMR
İzlemeyedebilirsiniz ben çok sinirlendim. Hiç bir şey anlamıyorsunuz. Filmde sürekli kriz geçirip uyuyakalan rüyalarında saldırıya uğrayan ve kendini başka şehirlerde bulan. Uyandıgında 1 haftadır ortadan kaybolmuş ve yara izleri gerçek olarak uyanan bir adamımız var.
Sürekli adamın evinde geri uyanıyoruz ve son dakikaya kadar hiç bir şey anlamıyoruz. Ben merak ta etmedim sürekli dvd nin time tusuna basarak kaç dakika kaldıgını kontrol ettim ne zaman bitecek diye...





İkinci filmimiz Harem Suare.
1999 yapımı bu filmi izleme fırsatım olmamıştı.
Çok beğendim. Çok yavaş giden bir film olsada oldukça başarılı. Pelin Batu ve Başak Köklükaya'nında ufak rollerinin oldugu filmde Haremin İçinde neler olup bittiğini açıkça görmemiz mümkün. Film anlatıcının ağzından bir masalmış gibi ilerliyor ama aslında bazı belgelere dayalı gerçekleri anlatıyor. İzlemediyseniz hala, güzel bir seçenek....




Marie Gillain ... Safiye
Alex Descas ... Nadir
Lucia Bosé ... Old Safiye

Valeria Golino ... Anita

Malick Bowens ... Midhat
Christophe Aquillon ... Sumbul
Serra Yilmaz ... Gulfidan

Haluk Bilginer ... Abdulhamit
Pelin Batu ... Cerkez Cariye

No comments:

Search This Blog