May 12, 2007

Dalyar Kartal


Yeni bir oyun kaşfettim Aslı sağolsun.
Atrık evde sıkılmaya son...Popomundo bir role playing oyunu. Üye olan herkes bir şarkıcı olma yolunda ilerliyor. Gerçek hayatta olan herşey ama herşey oyuna yansıtılmış, sosyal ilişkler aşk sex hırsızlık gezme starbucksta kahve babylon...aklınıza ne gelirse.
Annenizin öğütlerine uymayı unutmayın
bir iş bulun para kazanın ve Madrid'e tatile gidin...
Benim karakterimin adı Dalyar Kartal, elektronik müzik yapıyorum şu an iki şarkım var ve bir barda barmen olarak çalışıyorum. Hiç param yok ama çok arkadasım var herkese içki ısmarlıyorum şimdiye kadar bir cinsel deneyimim oldu ama kazara. Hafifmeşrep bir karakterim:)
oynu anlatmaya kalksam bitmez ama üye olun ve beni bulun
Dalyar Kartal oarak aradıgınızda çıkacağım karşısınıza:)
Şimdiden iyi eğlenceler
www.popomundo.com

No comments:

Search This Blog