September 21, 2007

Yeni Mekanlar





Istanbul'da gitmediğimiz bar, görmediğimiz club kalmasın mantıgıyla dolaşmaya devam ediyorduk... Geçen haftaSantral Istanbul açılışı oldugu için ve içmekten ve dans etmekten bithab düştüğümüz için Noa ya geçememiştik ama Geçtiğimiz Cumartesi soluğu orda aldık. ' hafta üst üste Dj kabininde arkadaşımız Sarp vardı. Noa, Cihangir Villa Zurich Otel'in terasında kaliteli güzel manzaralı bir mekan, bir nevi Leb-i Derya'nın 12 den sonra dans edilebileni gibi düşünün. Mekandaki tek falso Tuvaletin 2 kat aşağıda olması. İçki içilen bir yer için oldukça can sıkıcı ama bir yandanda tuvalete gitmek ufak bir mola vermek ve canlanmak anlamınada gelebiliyor.
Izmir'den Burak'ın geldiğini cuma günü öğrendiğimde oldukça sitem etmiştim neden haberim olmadı diye ama cumartesi ilk iş olarak beni aradı ve tüm günü be geceyi beraber geçirdik. benimde suratımdan aşağıya doğru bir çizgi inmiş oldu tabi. Ufak bir kalabalıkla başlanan gece Ottoda genişledi ve Noa da son derece kalabalıklaştı. Isıgı gören sesi duyan haberi alan geldi ve gecenin sonuna doğru oldukça eğlenceli bir gruba döndü, ki grupta tek ortak arkadaş bendim, diğer kimse birbirini tanımıyo olmasına rağmen bir müddet sonra herkes kaynaştı. (Bu konuda mukemmelizdir). Sarp'ta bize ne zamandır unuttugumuz 80s 90s şarkılarını hatırlatarak keyifli bir gece geçirtti... Çıkışta luzumsuz bir yemek yendikten sonra sabahın ilk ışıklarıyla eve dönüldü. Bu arada bende Ragıp içki limitini çok aştıgı için ben ise az aştıgım için Ragıp'ın arabasını kullanarak kendimi eve bıraktım ki bu Laguna, Bis dısında kullandıgım ilk arabadır... bende çok başarılıydım:)

No comments:

Search This Blog