April 23, 2009

Levent Harikalar Diyarinda

Artik anlatmaya korktugum, cunku cevremdeki insanlarin akli dengemde bir problem oldugunu dusunmeye basladiklari garip ruyalarima bir yenisi daha eklendi.

Turkiye'yi temsilen Eurovision sarki yasrismasina Hadise'nin yerine ben katiliyorum ve Turkiye 23. son ulke olarak yarisiyor
Ben de bir opera seslendiriyorum. Her ulkenin temsilcisi sarkisini Maya Tapinaklarinin en yukseginin tepesini cikarak soylemek durumunda ve yukariya cikip inmek saatlerce surdugu icin yarisma coook uzun suruyor. Bende sarkimi sira bana gelene kadar beklerken calisirim diye daha onceden hic calismiyorum.
Gel gorki sozlerini bir turlu ezberleyemiyorum.
Bir kagida yaziyorum ama Maya Tapinaginin tepesine tirmanirken sozlerini yazdigim kagit elimden ucuyor ve dusuyor. Bende sarkinin sozlerini unuttugum bolumlerini himm hiiimm diye gecistirerek soyluyorum
Bu kadar
Nedemek bu?
Doktora gorunmenin vakti geldi mi?

No comments:

Search This Blog