May 09, 2009

Levent Harikalar Diyarinda

Artik bu seri icin aciklama yapma geregi duymuyorum. Birbirinden yaratici ruyalarimi tek bir baslik altinda toplayarak sansursuzce sizlerle paylasiyorum...

Carsamba gecesi 20. Yil Pozitif Muzik kutlamarindan sonra sevgili arkadasim BT' nin evinde kalmaya karar veriyorum. (bu ruyalarimda sirket ici kodlamalar kullanmaya karar verdim). O kadar cok iciyoruz ki ertesi sabah basimin agriyacagi garanti. BT'nin zenci Avustralya'li Aborjin bir sevgilisi var ve fal bakar gibi masaj yapabiliyor ve cok degisik teknikler biliyor. Sirtima oturarak el ve ayak masaji yapiyor bir yandan da yorumlar getiriyor. Ellerimdeki kulunclari!!! iyilestirirken kendime yazik ettigimi bu ellerin tam bir sanatci eli oldugunu ve onceki hayatimda belkide bir sanatci oldugumu soyluyor bana.
Nasil oldugunu anlamadigim bir sekilde bir anda buyuk adaya gitmeye karar veriyoruz ve bostanci vapur iskelesinde buluyoruz kendimizi. Vapuru kacirmisiz goruyoruz ama bir kadin yetismesine imkan ihtimal olmadigi halde deliler gibi kosarak suya atliyor. Ne aptal kadin diyoruz... kadin annem cikiyor. Anne diyorum neden boyle birsey yaptin simdi seni hastaneye kaldirmamiz lazim...ve disciye goturuyorum annemi
Discide evet diyor islanmissiniz...

Isin daha komik olan kismina geliyorum simdi... bu ruya bir sekilde tabikide ogle yemeginde sukse yatariyor gulup egleniliyor... Ogle yemegi sonrasi oturdugumuz mekana bir adam giriyor bana esmer sorfcu kilikli biri. Ingilizce konusuyor ve garsonlar anlamiyor bende yardimci olmak icin yanlarina gidiyorum. Ben Avustralyaliyim tatile geldim ve bu mekani tavsiye ettiler diyor. BT'nin Avustralyali aborjin sevgilisi ufak bir deri rengi farkiyla tam karsimda duruyor, utaniyorum iyi masaj yaparmisin diye soramiyorum...

No comments:

Search This Blog