June 12, 2009

Narkoz Kafası


Bir ameliyata girmeden önce çok daha heyecanlı olacağımı, hatta ameliyata girmeden önce annem gibi astaneden kaçmaya çalışacağımı, doktorlara ben şimdi gidiyim yarın söz gelirim diyeceğimi düşünürdüm hep. Sonra aslında beni tedirgin edenin ameliyat olmak değil hastanede kalmak oldugunu farkettim. Sabah 5'te verilen kahvaltılar, özel oda yoksa yan yataktan gelen iniltiler horultular veya gece elinde sondayla dolaşan amcaların gölgesi beni başlı başına tedirgin ediyordu. Şansım yaver gitti ve bu hastane maceramda herhangi bir gece hastanede konaklamak durumunda kalmadım. Bunda doktorlarımın kıyakları etkili olsada netice itibariyle hatnaeye gündüz gezisine geliyor gibiydim.

Ameliyat günü sabah 7'de yatagıma yerleştiğimde byolojik saatime öğlen 12'de ameliyata girmek üzere ayarlamıştımki benden önce girecek olan tutuklu gelemeyince saat 8 de elinde garip bir önlükle haydi soyun diyerek bir hastabakıcı girdi odaya. Panik bile olamdan kendimi göğüs ve popo dekolteli bir mavi önlükle koridorda yürürken buldum.

İlk defa bir ameliyathane görüyordum ve pencere gibi bir kapıdan atlayarak içeri girerek bir yataga yerleştim. Ellerinde dosyalar ve maskelerle yürüyen uzman operatörler. Sanki benle değilde biraz sonra garip bir aletle içine girecekleri penisimle konusuyorlardı. " vaka ğretra darlıgı testisler kıvamda penis normal hasta 25 yaşında erkek" sonunda zahmet edip birisi bana dönüp nasılsın dediğinde yarım yamalak biraz heycanlandım diyebildim. merak etme birazdan geçecek dedi ve beni çarmıha gerermişçesine ameliyat masasına yatırıp kollarımı bağladılar ve göğsüme garip garip bişeyler takarak bir igne yaptılar. Sonrasında sadece kolumun karıncalandıgını hissediyorum...

Bekleme odasına çok net uyandım. Hiç sersemlemedim. Çat diye uyandım...Tek hissettiğin inanılmaz bir idrar yapma isteğiydi. Hemsireye seslendim
Çok çişim var çişimi yapmam lazım
Kadın çişin yok ameliyat o bölgede oldugu için çişin varmış gibi hissediyorsun diye cevap verdi...
Hayır dedim çok çişim var
Yukaırda doktor baksın sonrasında çişini yaparsın dedi...
Norkozdan yeni çıkmışta olsam genetik işte soya çekim
Ya bir kap getirirsin yada dönüp yere işerim buraları temizlemek zorunda kalırsınız diye bağardım. Mecbüren bir kap getirdi ve şarıl şarıl işedim sonra da bak varmış işte diyip kabı eline verdim.

Sonrasında ise klasık ailevi hastane geyiklerimiz başladı. Her zaman oldu gibi fazla ziyaretçi yüzünden güvenliklerle kavga edildi... Sünnet kıyafetleri getirildi... akşamdında da kendim kendi arabamı kullanarak eve döndüm

boğazıma tüm sokuldugu için yutkunamıyor, penisime tup sokuldugu için işeyemiyorum. Ama gayet iyiym ve evimde ölee dinleniyorum
Oldu da bitti maşallah...

1 comment:

Anonymous said...

Possibly the most amazing blog that I read all year! semi dresses Pigalle Christian Louboutin. Bridal Dresses

Search This Blog