November 27, 2009

Bayramin 1. Tatilin 2. Gunu

Uzun zamandir bekliyordum bu 5 gunluk cokta minik olmayan tatili. Hic bir planim yoktu ama bir surude kucuk kucuk planlarim vardi aslinda. Havada en sevdigim kis havasi!

5 gunluk bir spor kuru planlamistim, buhar odasi ve sauna, 25 yasimda olmama ragmen hala ailenin en kucugu farzedildigim icin bayram harcligida aliyorum, dolayisiyla masaja bile gidebilirdim.

Bir yandan da bitmeyen islerimi duzene sokacak, haftaya hazir ve nazir baslayacaktim. En azindan Nigel Kennedy'nin artik bir otele yerlesmesi ve duvar piyanosunun sirtinin bir duvar yuzu gormesi gerekiyordu.

Ve sonundaaaa....carsamba erkence isten ciktim salina salina eve dondum ve persembe sabahi bir uyandimki burnum basinctan patlamak uzere...Hic durmadan akiyor. Ardi arkasi kesilmeyen 20 pax hapsuruk krizleride cabasi...Kolktuktan kalkamiyorum, basimi kaldiramiyorum. Hayir hayir domuz gribi degil "ALARJIK RINIT" yan' halk arasindaki ismiyle saman nezlesi.

Cuma sabahi aile kahvaltisina katilmam lazim. Bayramlari, ozelliklede kurban bayramini kutlamasak ve sevmesekte ailece bir araya gelmek adettendir. Burnum hala palyaco kirmizisi ve basinc git gide artiyor. Sanirim basincinda etkisiyle otoparkta parkederken arabami hizla duvara carpiyorum. Netice; on tampon parcalaniyor! Enerjim yine cok dusuk...

Hastayim, o zaman nette surf yapip tum gun kitap okuyacak ve muzik dinleyecegim. Keza 6 GB kadar arsivlik muzik indirdim. Kalan 3 gunluk tatilimde evde otursam bile ayni sarkiyi iki kere dinlememe firsat kalmayacak kadar cok sarki eder bu...

2. aktivitem DVD: District 9 izlendi. Herkes tarafindan da izlenmeli. Bilimkurgu sevmeseniz bile gormelisiniz. Cok zekice, cok klise, cok yorucu, cok kurgulu ve/ama harika bir flim.

3. aktivitem: Kurban kesmek ve komsulara dagatmak...dermisim mesela...iyyykkkk

Hayattan ders almak lazim, her zaman migren, alarji, yada cis durumlarima gore extra bir planim olmali...

Iyi tatiller ey saglikli insanlar...gule gule gezin, gule gulen eglenin...ben sabahligimla kanepemdeyim


No comments:

Search This Blog