January 10, 2010

Yeni havaya girdik...



Demistim ya; 2010'da usenip evde oturmak yok diye. Basari ile gerceklestirdigim ilk planim bu oldu yeni senede. Haftasonlari evde mayis mayis mayissamda, aksam oldu mu dusumu alip sokaklara atiyorum kendimi. Ne yol gozumde buyuyor ne pazar hangoveri ne de donuste vermek zorunda kalabilecegim korkunc miktarda ki taksi paralari.

Bu cumartesi program dahi yapmamistim. Arkadaslarim ya dertliydi, ya da yakin arkadaslarinin problemleri vardi. Bir kismi da sadece gelmeyiverdiler son dakikada haber bile vermeden.

Birkac kisi Babylon'da toplandik. Yalniz bile gitsem en azindan is arkadaslarim orada oluyor nasil olsa... Sonrasinda bizimkiler ve beklenmedik bir kac kisi daha belirdi ortaya ve yeterli kalabalik saglandi.

Bon Mod dinledik, her ne kadar ilk defa Babylon gibi bir yerde sahne aldiklari icin heyecanli olduklarini ve cok iyi bir performans sergilediklerini dusunmesekte; Turk gruplari ile kiyasladiginda oldukca iyilerdi. ( Yine de ingilizce sarki soleyen ama Turkce ana dilini kullanan bir cok grupta oldugu gibi bazi aksanlar ve bazi kelimeler benim kulagimda patladi...ama bu benim takintim..yapacak bir sey yok.)

Sonrasinda merakla bekledigimiz Little Dragon'u muhabbetimize fon muzigi yaptik. Muzik cok iyi olsa da sahneye dogru bakmamiza sebep olacak en ufak bir etken yoktu. Bizde muhabbetimiz artik sarhosluk sinirina dayandiginda mekan degistirmek istedik ve gecen seneyi animsayarak hadi dedik, Machine'e bakalim. Oysa ki gidilebilecek o kadar cok iyi event vardi ki dun aksam.

Saat daha 01.15 ti ve Machine dunya uzerinde sabah 04.00 ile 05.00 arasinda sadece 1 saat dolan tek mekandi. Olsun dedik, 01.15 te gidip tek basimiza dans edelim.



Ole de oldu, keza eskiye nazaran erken kalabaliklasmaya baslamis sanirim. 02.oo den sonra sabit Machine tayfasi dokulmeye basladi. Butun hafta ici; bu haftasonu Machine'de ne giysem stresi yasayan bir grup tanidigimiz gencte tabi ki yine oradaydi.

Tarlabasin'da cd satan yagiz genclerden avlanmaya gelen jigololara kadar uzanan genis bir kitleye hakim mekan bana gecen sene mi hatirlatti (2008). Ne olursa olsun bir kez daha cok sevdigime karar verdim Machine'i . Disariya ciktigim da bir sey yapmisim gibi geliyor. Cok iyi muzik caliyor ve hic birsey yapamasam da icerdeki tipler hakkinda illa konusacak bir muhabbet aciliyor... Sinan'da benle ayni sekilde dusunuyor :)

Biz havaya girdik bu sene...iyi gececek

No comments:

Search This Blog