May 28, 2007

Levent Harikalar Diyarında Bilmemkaç

Bu seferki rüyamı daha çok yakın çevrem yorumlayabilecek....
Aslı Tunç ve Özge bizim eve çat kapı çaya gelmişler haber falan vermeden annemde pijamalarıyıla ölee çay falan yapmış salonda oturuyolar muhabbet ediyorlar:) Bende durumla tamamen ilgisiz merhaba diyip odama geçtim internetin başına annemle çok samimi arkadaşlarmış. Özge hiç susmadan birşeyler anlatıyor bizimkiler dinliyor
Giderken de annem herkesi öptü Aslı Tunç'unda söle ensesine vurdu bir tane canım çok seviyorum diye:)
Hocam annem adına özür diliyorum ben:) kusuruna bakmayın çat kapı gelince sevinip şımardı heralde eheheehe:)

1 comment:

Asli Tunc said...

Artik ogrencilerimin ruyasina girmeye başladım :)) Neyse en azindan kabus degilmis. EH bu da bir ilerleme :) Hayra yormak lazım..

Annene sevgiler

Asli Hoca

Search This Blog