June 21, 2007

EPOL Sonrası


Uzun zamandır ilgilenemedim, zaten geçtiğimiz bir hafta evimede dönemedim. Burak sağolsun evini bana açtığı için oraya yerleştim ama artık annem üzüldüğü ve oğlum gel evine dön balkonlarda kahvaltı edelim dediği için döndüm ve işte burdayım.
Efes Pilsen One Love Festival'da Beastie Boys Crew ile ilgilenmekteydim.
Yaklaşık 10 saat süren bir havaalanı macerasından sonra kendilerine havaalanının hayatımda daha önce hiç görmediğim ucra bir köşesinde ulaştım. Atina'da olanlardan sonra uçakları iptal olmuş ve akşam üstüne doğru özel bir uçakla özel bir yere inmişlerdi. Bense bu uçağın ne oldugunu kaçta ve nereye ineceğini öğrenen kadar havaalanındaki herkesle ve son ularak uçuş izin kulesi ile telefonda konustum. Bu koşuşturmacanın komik tarafı ise en sonunda vizeleri veren kadının TR vizesinin bitmesi ve bana dönüp fazla vizeniz varmı? diye bir soru sormasıydı. Evet hep olur ama diğer çantamda kalmış hay aksi...

Atina'da nelermi olmuş...
Festivallerin güvenliğini şirketler ihale ile alıyormuş sanırım ve kaybeden şirket kazananın çalıştıgı organizasyonu ateşe vermiş. Soyunma odaları ve backstag'i taşlamışlar. Underworld'den bir kişi ciddi yaralanmış. İşte videosu...



Beasite Boys ve ekibi Yunaistan'dan oldukça mutsuz geldiler...
Cuma günü çalışmadıgım halde konserde boy gösterdim ve Underworld'ü dinledim. Beklediğimi pek bulamasamda Trainspotting soundtrackleri eşliğinde oldukça tepindik zaman zaman.
Pazar akşamı ise çok yaşlanmış ama hala çok agresif olan Beastie Boys vardı. Nedense ne gidip tanıştım ne fotoraf çektirdim, sadece öle uzaktan izledim pek bir enteresan gelmedi heralde...
Esas oğlanlar alışverişe çıktı tabi, bende teknik ekibini gezdirdim, Türkiye'yi kalkındırdık.
Artık komisyon veren bir halıcım bile var:)

Konserden fotoraflar çekmek Ece'nin göreviydi ama kendisi bütün fotoları dansederken çektiği için net hiç bir fotorafımız yok:) Napalım...
Bir Epol daha sona ermiş oldu... Efes Pilsen One Love festivale kısaca EPOL denmesi nedense beni çok rahatsız etti çok çakma ve özenti geldi ama çalışan herkes EPOL dediği için böyle yazmaya karar verdim. Öbür türlüsünü her seferinde söylemek çok uzun oluyor hak veriyorum ama epol demekte çok sinir....bişey işte neyse

Haftaya yepyeni anılarla geleceğim...

No comments:

Search This Blog