July 26, 2007

Air@Kurucesme Arena



Olaylar zinciri Ceren'in 4 adet Air bileti bulmasıyla başladı. benim pek umudum kalmamıştı ve evde oturmayı planlıyordum, sezınun tüm konser ve etkinlikerine gitmesemde olurdu ama olmadı bunada gittim. Kapıda davetiyelemizi Atilla'dan alırken, "hey oturmalımı istersiniz ayaktamı" şeklinde bir şecenek sunuldu ve tabiki air konserini oturarak izlemenin daha akıl karı olduguna 1 saniyede karar vererek oturmalı biletleri kaptım. Üstüne hiç bekletmeden Atilla'dan ikinci bomba geldi. Hayatımızda içtiğimiz en çirkin tatlı biraları getirdi, Neyse eksik olma Atilla:)

Bir müddet, yaklaşık 45 dakika kadar, sağda solda eş dost arkadaşla geyik yaptıktan sonra ceren'le locamıza çekildik ve birer sigara yakarak konseri izlemeye başladık. Diğer tüm eş dost arkadaş ayakta bilet bulabilmiş veya alabilmişti. Aramızda bir sınır vardı.

Müzikal açıdan çok tatmin edici olan konserde hiçbir görselin olmamsı herkesi biraz şaşırttı ve üzdü. Bizleri ikinci üzen şey ise konserin 55 dakika kadar sürmesiydi.
Neyse canım taş attıkta kolumuzmu yoruldu, bahçeye çıkıp air dinleyerek muhabbet etmiş olduk



Konserde eğlendik eğlenmesine, çok iyi vakit geçirdik ama bizim çok iyi vakit geçirmemize katkısı olan dış faktörler vardı.
hemen önümüzde bir anne kız oturuyordu, geceleri beraber uyuyup ensest bir ilişki yaşadıklarına yemin edebilirim. Sanırım bu aile sabah akşam senelerdir sadece evde ve yatakta "Air" dinliyorlar ve yatmadan Allah'ım annemi babamı ve airi koru diye doğa ediyorlar olsa gerekki konserde inanamayacağınız derecede tarifsiz bir mutluluk yaşıyorlardı.
Anne kız her şarkının başlangıcında işte bu, mükkemmel ah benim şarkım bak senin şarkın gibi sesler çıkararak birbirlerine sarılıyor tepiniyor ve kafa sallıyorlardı. Çok tepindiklerini ve bizi rahatsız ettiklerini düşündüklerinde ise arkaya dönüp bize" kusura bakmayın annemin en sevdiği şarkı" gibi cümleler kuruyorlardı.
kafalarından tutup tokuştırmak istedim ikisinide
Ne olursa olsun Anne çocuk arasında böyle bir samimiyet olması biraz tiksinç, Annenin bir müzik grubu eşliğinde orgazm taklidi yapması çok itici, kızının bu durumu alkışlaması miğde bulandırıcı.
Neyse dediğim gibi bizde bir aira bir bu garip aileye bakarak oldukça keyifli dakikalar geçirdik.



Bu da benim oldukça keyifli dakikalar geçirirken çektirdiğim aşırı güzel fotorafım:) Sexyyy Boooyyyyyy
Airınkileride çektim ama güzel çıkmadı o yüzden videolarını izleyin siz.
Anne kızınkinide çekicektik ama tam önümüzde oturuyorlardı anlarlarsa kafalarını bize doğru sallarlar diye korktuk.

No comments:

Search This Blog