August 15, 2007

Cow Parade


Bunu ne zamandır yazıcaktım yazamadım.

"Dünyanın en büyük açık hava sanat gösterisi olan CowParade, Paris, New York, Monako, Moskova, Sidney, Tokyo, Londra gibi dünyanın 54. büyük şehrinden sonra İstanbul�da düzenleniyor.

İstanbul, Şişli Belediyesi�nin önderliğinde yine dev projelerden birine ev sahipliği yapıyor. 55. sinin İstanbul�da düzenleneceği CowParade, SÜTAŞ�ın ana sponsorluğunda 01 Ağustos�dan 31 Ekim 2007 tarihine kadar 3 ay boyunca görülebilecek.

CowParade İstanbul �07 ile yaklaşık 150�ye yakın farklı şekil ve desenlerle dekore edilen sevimli inekler, Şişli, Beşiktaş, Beyoğlu, Sultanahmet gibi İstanbul'un önemli merkezlerinin halka açık alanlarında ve Kanyon, Akmerkez, Profilo, Metrocity, Cevahir, Reasürans çarşısı gibi alışveriş merkezlerin de yer alacak, üç ay süresince kent hayatını renklendirerek İstanbulluları şaşırtacak.
Herbiri firmalar tarafından sponsor edilen 150�ye yakın dekore edilmiş inek heykelleri bu yaz gören herkesi şaşırtacak, eğlendirecek. Cow Parade, düzenlendiği şehrin, sahip olduğu marka zenginliğine, sanat ve tasarım alanındaki yaratıcılığına, sanata olan ilgisine, espri anlayışına dikkat çekiyor. Eğlenmekten zarar gelmez...."

Evet çok güzel bir açık hava sergisi bencede. Portekizde oldugum sene Lizbonda yapıldı sonra gezerken tesadüf eseri bir çok yerde sergiyi takib ediyomusum gibi rastladım. Hatta ineklerle birlikte bir sürüde fotorafımız vardı.
O zaman aklımıza ilk gelen şey bu inekleri istanbul sokaklarına koysalar acaba başlarına neler gelirdi...
Kafasını koparıp boynuzlarına prezervatif takarlar.
Sprey boya ile " Zeynep seni seviyorum ulan" falan gibi yazılar yazarlar. Ailece üstüne binip fotoraf çektiriler(Gerçi bende üstüne binip fotoraf çektirdim onu herkes yapıyodu)
Bi şekilde zarar verileceğinden emindim.

Ki haklıda çıkmışım
sanırım 6 inek yoğun bakımdaymış
Gerçi benim kadar yaratıcı vandalistler çıkmamış ama yinede inkelere baya zarar verilmiş
üzerlerindeki aksesuarlar koparılmış
yazılar yazımış bir tanesi kırılmış
Nil Karaibrahimgilin ineğinin kelebeklerini yolmuşlar.
Istanbulda Cow Parade olmaz Parade falan olmaz zaten istanbulda ehehehe

No comments:

Search This Blog