August 20, 2007

İnsan Oğlu Kuş Misali...


Yaz tatişli dönüşü bocalama sürecini haftasonu festivallerde çalışmaya başlayarak bitirdik. Bendeniz şimdi orda şimdi kapının arkasında şeklindeki yaşamımda tüm yeni fırsatları değerlendirmeyi benimsedim sanırım.

8 gün kuşadası 7 gün bodrum 4 gün tekrar kuşadası şeklindeki tatil programımın son günlerinde muhteşem sitemizin sahilinde çocuklar gibi şenken göründüğümüz bu karede ben tabiki yine resim çekme aşkıyla yanıp tutuştugum için mevcut karede yokum.
Acaba 30 ağustos'ta Rock'n Coke işini iptal edip 4-5 gün tekrarmı gitsem diye düşünüyorum. Hem kuzenşmde nişanlanıyor. Güzel bir son kaçamak olabilir...

Gelgeleim ıstanbula döndümde sıkılıdmmı? Hayır.
Haftasonu Kilyos Burç beach'te Electronica Global Gethering festivalinde Black Strobe'un rehberiydim. Zaten işide ya Balck Strob'u alırım ya da sadece onları dinlemeye gelirim şeklinde kabul etmiştim. Bu çabalarıma da değdi. 60 dakikalık live performanslarında sevdiğim bütün şarkıları çaldılar ve ben herzamanki tabirimle hangi figuru yapıcağımı şaşırarak ve sadece gülümseyerek dans ettim. Hatta bu sefer ablamında en sevdiği gruplardan biri oldugu için abla kardeş gülümseyerek değişik figürler sergiledik. Ailece deli oldugumuz düşünülmüş olabilir. 30 yaşındaki ablam da haftaiçi iş kadını hafta sonu çılgın parti kızı olarak hiç bir konser ve festivali kaçırmayarak çok iyi bir performans sergiliyor
kendisinide taktir ve tebrik etmek lazım...



Anlayacağınız çok mutluyduk, cumartesi gecesi çok güzel ve keyifli geçti.
Içkiler su gibi aktı ve gecenin sonunda muhabbet aldı başını yürüdü. Dönüş yolundaki söför benden nefret etti ama yapacak bir şey yok arabada şampanya patlatmayın diyemezdim.

Bu haftasonu kalamış Festivali diye bir festivalde çalışıyorum. ilk defa olacağı için hiçbir fikrim yok tek bildiğim Portekizce konuşmam gerektiği
Eu folu Portuguese um bucadinho mas comprehendo mais....obrigado
ya da böle bişeyler.... :)))

Şu anda hayatımda olan en büyük yenilik ise yeni işim.
Celebrity Cruise isimli firmada 4 aylık bir işi kabul ettim
Her zamanki gibi okudugum bölümle veya dğer yaptıgım işlerle tamamen alakasız ve yepyeni bir iş. Benim içinde yepyeni bir macera olucak.
www.celebrity.com
Gemiye ya 17 ekimde istanbuldan ya da 22 ekimde venedikten bineceğim ve akapunktur kliniğinde müşteri ilişkileri ve satış yapacağım aynı zamanda tur rehberine asistanlık yapacağım
gemimiz budur...



benim 4 ay boyunca gideceğim rota ise şöyle:)


Barcelona, Spain, Nice (Villefranche), France, Florence, Italy, Rome (Civitavecchia), Italy, Naples/Capri, Italy, Athens (Piraeus), Greece, Istanbul, Turkey, Mykonos, Greece, Santorini, Greece, Venice, Italy

Venice, Italy, Dubrovnik, Croatia, Athens (Piraeus), Greece, Ephesus (Kusadasi), Turkey, Naples/Capri, Italy, Sicily (Palermo),Italy, Rome (Civitavecchia), Italy, Florence, Italy, Nice (Villefranche), France, Barcelona, Spain

Barcelona, Spain, Malaga, Spain, Seville (Cadiz), Spain, Lanzarote, Canary Islands, La Palma, Canary Islands, Labadee, Haiti, Fort Lauderdale, Florida

Fort Lauderdale, Florida, San Juan, Puerto Rico, Tortola, British Virgin Isl, Casa De Campo, Dominican Rep, Labadee, Haiti, Fort Lauderdale, Florida

Fort Lauderdale, Florida, Nassau, Bahamas, San Juan, Puerto Rico, Casa De Campo, Dominican Rep, Labadee, Haiti, Fort Lauderdale, Florida
.....

Bu şekilde karayip adalarında karp karip yerlere gidiyorum işte
umarım herşey yolunda gider ve bir problem çıkmaz
kariyer açısından çok bir şey vaad etmesede kapı kapıyı açar ve hiç bir şey olmasada geze geze ve çalışa çalışa hem geezerek hem çalışarak türkiye standartlarında başlangıç seviyesinde bir işten kazanabileceğimden fazlasını kazanıcağım sanırım...
Buda böyle bir macera olur
Sıradaki hedefim ise Barcelona'da kendime master ayarlamak ve 2 sene Barcelonaya yerleşmek.... Kısmet diyelim

Annemin benim ve yaptıklarım için yorumu ise söyle oldu.
Sen doğdugunda göbek bağın düştüğünde sokağa atmıştım
Al işte başımıza sokak çocugu kesildin, ayakların kıcına vura vura geziyorsun....
:)

No comments:

Search This Blog