May 19, 2009

Gozumun Ustunde Kasim Var

Bir sabah uyandigimda kasimin altinda gozumun ustunde ufak bir nokta farkettim…Cektim cektim oynadim yuvarladim tum gun elim ordaydi… bi muddet sonra buyudu uc verdi kesmeye calistim daha da cok oynadim hep aynada onu goruyodum sokakta yururken arabalarin camlarin yansimalarindan bile ilk onu goruyodum…Hayatta kotu giden herseyin sebebi oydu. Icimdeki kotulugun disari yansimasi bende daha cok cekistirdim kocaman oldu daha da uc verdi uzadi asagi sarkti gozume perde indi yukari baktigimda onu goruyodum…
Insanlar aaa kasinda bisey kalmis diyolardi, kasimdaki sumuk
Basiretim baglandi
Aylarci doktora gidemedim cekistirdim durdum kasinda bisey kalmis diyenlerine eline elimin tersiyle vurdum…
Arkadaslarim ip bagla duser dedi
Daha komigi de oldu bu sabah Adatepe kizilayin cildiyecisi muayne ucretini odedikten sonra bana ip bagla duser dedi…bide okiyip ufliyim kursun dokiyim istersen…
Ikinci asama olarak annemin cildiyecisne gittim ve tmiz bir sekilde sadece kasimdaki degil vucudumdaki 4 et benini yaktirdim …anneler bilir..anneler dogruyu soler…

No comments:

Search This Blog