May 18, 2009

Salom Moscow

Hürriyet Video'larını izlemek için Flash 7 veya daha yüksek eklenti yüklenmeniz gerekmektedir. Yüklemek için tıklayınız!!!



Years ago, when I was younger,
I kinda liked a girl I knew.
She was mine, and we were sweethearts
That was then, but then it’s true

I’m in love with a fairytale,
even though it hurts
‘Cause I don’t care if I lose my mind
I’m already cursed.

Every day we started fighting,
every night we fell in love
No one else could make me sadder,
but no one else could lift me high above

I don’t know what I was doing,
when suddenly, we fell apart
Nowadays, I cannot find her
But when I do, we’ll get a brand new start

I’m in love with a fairytale,
even though it hurts
‘Cause I don’t care if I lose my mind
I’m already cursed

She’s a fairytale
Yeah…
Even though it hurts
‘Cause I don’t care if I lose my mind
I’m already cursed

Her sene klasik bir eventtir Eurovision partilerim…En baslarda her ne kadar dayatma yoluyla insanlara Eurovision izletsem de zamanla tarih yaklastikca bir cok kisi sorar olmustur “EEee bu sene nasil bir event yapiyorsun” diye…
Kimin hangi ulkeye kac puan verecegeni uc asagi bes yikari tahmin etsemde; degerlendirmeleri hangi sarkiyi begendigimden cok hangi sarkinin formata uygun oldugunu bularak yapsamda hep cok eglenmisimdir bu yarismayi izlerken…Ozelliklede puanlama bolumune gelince.
Salom Moskow, Merhaba Moskova, Good evening and thanks for the traffic show…
Bu sene tarih benim acimdan cok uygun bir doneme denk geldi. Petek Kazakistandaydi ev bana kalmisti Pazartesi izin almistim ve 4 gunluk bir detox tatilindeydim…No more night life
4 gun boyunca sadece evde oturup film/dizi izleyip spora gidecektim. Keza oyle de yaptim
Dusuk bir katilimla da olsa Eurovision partimi gerceklestirdim…Mine ve Ragip arkadaslarima katilimlarindan dolayi pek tesekkur ederim.
Gecenin basindan itibaren Mine ve ben Korhan Abay ve Bulent Ozvereni solda sifir birakacak yorumlarimizla hic susmadan elestiri yaptik. Birbirinden korkunc ama eglenceli sarkilara puanlar verdik. Almanya Norvec Ermenistan Isvec ve Rusya idi ilk besim..Mine’ninde asagi yukari boyleyi sanirim. Ama sadece Norveci tutturabildik ve iyi bir Eurovision izleyicisi olmadigimiza ve o kafaya yeteri kadar giremedigimize karar verdik uzulerek
Her sarki, sonlara dogru bir ton yukselir tum Eurovision parcalarinda …Neden acaba?
Neleri sevdik peki?
CIRQUE DU SOLEI
Moskova’daki salonun buyuklugu
Almanya’nin showu
Azerbaycan oylarini veren kadin
Bosna Hersek oylarini veren deli
Neleri sevmedik?
Sakis’in Cirque du Solei takliti sahne performansi
Hadisenin showu
Turkiye’den oylari veren kadin ve sac modeli
Ingiltere ve Azerbaycanin bu kadar yuksek oy almasi
Komsularin birbirinin arkalarini yalamalari
Not: Bi Umut vardi...Nerelerde acaba? Her Eurovision izledigimde aklima geliyor
Not 2: Universite Mezuniyetim icin ozel diktirdigim yelek Norvecte moda olmus anlasilan:)))

No comments:

Search This Blog