May 11, 2009

Pimp My Ride!!!

Hala hatırlıyorsanız minik bir arabam var...Fiat Bis
Kendisi Kartal'da oturdugum zorlu gunlerde beni medeniyete doğru taşıyor... Sabahları biraz daha fazla uyumamı saglıyor ve evden çıktıgımda ya dolmuş geçmezde geç kalırsam kabusundan uzaklaştırıyor... Ama zaman zamanda yolda kalıyor
Bu ay ard arda patlattıgı bombalarla tüm maaşımı yiyerek benide yolda bırakıyor.
Gelin görün ki kendisine bir kaç sene daha sahip çıkmak kollamak kanat germek durumundayım

Havi o TV 8 deki Pimp My Ride devam ediyomudur hallaaa
Arabama bakarlarmı çünkü artık ben yetişemiyorum

Peki neler yapabiliriz bir düşünelim bakalım...




Evet gitmesine gidiyor tabiri caizse ayağımı yerden kesiyor ama yeteri kadar havalı değil...



Zamanla çürümeye başlayan arabamı yakında inekler anadol sanıp yiğecek diye oldukça korkuyorum. Ayrıca sağ taraftan yaklaşan insanlar kapıdaki bu manzarayla karşılaşınca benden ve arabamdan hızlıca uzaklaşıyolar.



Geniş arka koltuklar yeteri kadar geniş olmadığı için arabamı sahile çekip yeteri kadar izdivaçta bulunamıyorum, belki de arka koltugu söküp yerine ışıklı bir döşek konulabilir.



Geniş ön bagaj bir harabe,rezalet. Spor yapmayı oldukça seviyorum buraya belki ufak bir aletli gym salonu yerleştirilebilir böylece insanların yoğun olduğu yerlere arabamı çekip gym yaparak kaslarımla herkesi daha fazla etkileyebilirim.



Geniş yan konsola bir kaç monitör koyulsaydı ve Ps2 olsaydı trafikte kaldığım zamanlarda play station oyunları oynar ve hiç sıkılmazdım. Aynı zamanda cd,dvd,divx,ps2 player ve Wireless internetim olsaydı herşey farklı olurdu.



21 inc jantlarla arabam daha kıyak gözükürdü ve Cadde de tam gaz 80 le giderken herkes arabama bakar ve içinde olmak isterdi



Kafamdaki kele neon lambalarla ışıklandırma yapılsaydı öz güvenim yerine gelirdi hemde boşluklar doldurulmuş olurdu... :)



Böylece arabam bu görünüşünden kurtulur ve çok kıyak bir araba olurdu. Bende çok cool olurdum ve arkadaslarım arasında polularitem artardı.Herkes arabama hasta olur ve benle daha çok ilgilenirlerdi... :)))

So com on and pimp my ride....

1 comment:

Anonymous said...

aaaaaaaaaaaaaaaa olucem Levent!!!!!!
bengi the anonymous

Search This Blog