March 21, 2010

Kucuk agzimdan oneriler

Kucukken; hokka burunlu, minicik agizli diye severlerdi beni. Birde kivircik salata gibi kivir kivir saclarim vardi ama konuyla alakasi yok.

Hokka burunlu olmak konusunda bir sikayetim yok ama minicik agizli kismi kucukken sevimli gelsede buyudukce bir takim sorunlara yol aciyor. Hatta bu "darlik" ve "miniklik" konsepti genel bir saglik problemi olarak bunyemde mevcut benim. Hepinizin bildigi gibi burnumda ki darliktan dolayi nefes alamazken agziminda minicik olmasi bu nefes alma olayini iyice zorlastiriyor ve hatta bence beynime yeterli oksijen gitmedigi icinde saclarim dokuluyor...Efendime soyliyim alt taraflara dogru indigimizde ise bambaska bir darlik konseptiyle karsilasiyoruz...Uretra darligi... keza buna blogomda detayli sekilde yer verdigim icin daha hazla penis tagli yazi yazmak istemiyorum.

Minicik agiza donmek gerekirse, kucukken annem hic bir yemegi yemedigim icin burnumu tikardi ve nefes almak icin agzimi actigimda kasigi girtlagima kadar sokardi ama tabii ki tatli ya da cay kasigi olabiliyordu bu ancak, yoksa simdi bile normal bir corba kasigini agzima sokabilmek icin akil almaz mimikler yapip agzimi esnetmeye calisiyorum.

Siz normal insanlar bu gibi gunluk rutinler hic dusunmeden gerceklestirirken benim icin Burger House da bir burger yemek, tekerlekli sandalyedeki birinin merdivenlerden inmesi kadar mesakatli bir is.

Burger House'da 140 gr olan minik kofteli burgeri siparis etmeme ragmen gelen burgeri normal bir sekilde yemek icin benim agizdan 2 tane daha olmasi gerektigini anladigimda gercekten ilk etapta panikleyip hayalimde bir canlandirma yaptim. Buyuk masada oturuyorduk ve karsimda hic tanimadigim insanlar vardi ve agizlari normal insan agizi buyuklugunde oldugu icin hamburgerlerini istahla yigiyorlardi. Bense daha ilk isirigi almak icin burgeri tum gucumle iki elimin arasinda bastirarak et hacmini azaltmaya calisirken tursu kofte ve karamelize soganlar arka tarafindan fiskirip masanin cesitli koselerine sacilmislardi bile. Minik agazim zar zor hamburgeri yerken haliyle ketcap mayonez ve diger soslar sakaklarima kadar bulasmis ve her isiriktan sonra 3 pecete ile ancak temizlenebilir olmustum. Burgerimin yarisina geldigimde masada dag gibi biriken burusmus ve pis peceteler yuzunden garsonlar 3 kere kul tablasini temizlemisti. Ben ise agzimda zaten ic hacminden fazlasini barindirmaya calistigindan ve burnumdanda rahat nefes alamadigimdan nefes nefese kalmis yasam savasi vermeye baslamistim bile...

Iste biz kucuk agizlilar hamburger ve -ger ile biten turevlerini yerken bizle dalga gecmeden burnunda mayonez kalmis sacina tursu sicramis gibi elestiriler yapmadan lutfen iki kere dusunun...Biz de sizler gibi agiz tadiyla hamburger yigiyormus gibi gorunebilmek icin inanin bogulma tehlikesi geciriyoruz ve masayi kirletme ve pecete kullanma oranimi goz onunde bulundurulursa bunu yapmak icin bir takim sosyal yaftalarida uzerimize kendi kendimize yapistirma riskini aliyoruz...

Kucuk agzimizla hepinizi oper afiyet olsun dileriz

PS: Burger House cok guzel birser, garsonlar da cok guzel ve iyi hizmet eden guler yuzlu insanlar, Servis hizli, kofteler lezzetli. Kizarmis hellim ve taze patates kizartmasi tavsiye..kucuk agizli olanlar bile keyifle yigebilir

No comments:

Search This Blog