March 21, 2010

Yeni Takintilar

Korkutucu bir sekilde yavas yavas yeni bir takintimin basladigini farketmeye basladim... Uzun bir giris cumlesi
Kendi basina bir evde yasamak cok keyifli ama o ev aslinda ablamin evi ve ben bir konuk sanatci oldugumdanmidir bilinmez, konuk sanatci eve konuk alinca iyice bir control freak oluyorum sanirim.

Oncelikle salonda ki IKEA sehpasi ile basadi bu takinti. Ustunde bos bardak, dolu kul tablasi, tepsi, bitmis sonmus mum, kirinti, bir onceki gunun gazetesi, bir onceki ayin dergisi (ya da corap) gibi o sehpaya ait olmayan bir sey bulundugunda ne kadar rahat olursam olayip o anda bir kalkip ortaligi toparlamaya baslarken buldum kendimi.

Surekli sehpa toplarken yerlerde koselerde biriken toz yumaklarini gormeye basladim ve ablamin evden giderken "Levent tozlar koselerde birikiyor el supurgesi ile arada al oralari" cumlesi kulaklarimda cinlamaya basladi ki sanirim o an tramvatik bir an olarak hafazima kazinmis...Yakinda pantalon kemerime supurge icin ceplik yaparsam sasirmayin...Benle birlikte surup giden bir viinnnnnn sesi var artik, her daim elimde sarjli supurgeyle gezer oldum.

Normalde pasakli olmamakla birlikte cokta duzenli olmayan beni birde elimde firca ile lavabo ovarken gorun (sonrada firca kirlendigi icin bulasik makinasinda yikiyorum. haa bu arada gunde 2 kere bulasik makinasi actigim oluyor).

Eve misafir gelen konuk sanatcilar nedense kullerini yere silkeceklermis gibime geliyor ve surekli "kulun dusecek" cumlesi kuruyorum...Kanepeler yanacakmis delik acilacakmis gibime de geliyor. Ikea sehpanin alt rafina ayaklarinizla abanirsaniz kirilabilir bunuda unutmayin evime gelirseniz...

Ciceklere su vermeyi unutmayayim diye cicekleri bogmus olabilirim...surekli ciceklere su verme modumdayim cunku

Sigara icildigi icin surekli mum yakip sonrada evi havalandiriyorum...Ortada cok mistik bir hava var

Alis veris; cips, cikolata ve sigara almaktan ibaret degilmis...Tuvalet kagidi, sivi yag gibi akliniza hic gelmeyecek seylerde almaniz gerekiyormus...Meger onlar hep evde olan seyler degilmis

Anlayacagainiz artik su cumleyi kurabiliyorum...Butun gun ise gidip aksam is cikisi okula gidip bide eve gelip temizlik yapiyorum..."Hizmetci yok burda" derdi annem...hak veriyorum...

PS:
Mine>Bulasiklari bulasik makinasina koymadan once bak bakalim bi icindekiler temiz bulasik mi...
Gurkan>Bulasiklari lavaboya degil bulasik makinasina...artik sen misafir degilsin.

Neden bu sekil bir ev hanimi tramvasi gecirdim onu hic bilmiyorum
Daha yazacaktim fakat bulasik makinasi durdu...temizleri bosaltmam lazim

1 comment:

petechok said...

hahahahaha!! Aferin, vallahi gozlerim yasardi:)) "Orasi senin de evin ayrica, konuk sanatcilik ta ne demek" diyerek ben de senin gozlerini yasartabilirim istersen:)

Search This Blog