April 23, 2010

Ben aslinda sarisin mavi gozlu bir sorfcuyum

Evet arkadaslaaaar, gormemis Avustralya'ya giderse facebook olsun twitter olsun blog olsun saldiriyor. Ama napican gormemistim, iste gordum...

Havanin da 28 derece olmasi itibariyle ilk gunden bi daha bu hava bulunmaz, Nisan sonunda diyerek (bunu Petek'lerin is arkadasindan caldim...Nisan sonunda... bu hava bulunmaz, hani kis oluyo, hani guney yarim kure. Anladin sen...)kendimi Bondi Beach'e attim. Elizabeth Street'ten 333'e biniyosun hooop plajdasin.

Hemen mayomu giydim ve serildim kumlara. Denize girip dalgalarda falan oynadim...Sonra bir kafa mi cevirdim ki yarim metre kadar yan tarafimdan havali havali surfcu cocuklar gecmeye basladilar...Bense o ana kadar dalgalarda ordan oraya sicrarken cok cool oldugumu dusnuyodum.

Sonra sinirlendim ve cikip bi sigara yaktim...Ben kucukken Kartal semtinde, ici bos olan sus havuzunda salak salak kose kapmaca oynarken bu cocuklar 14 yasindan beri havali havali surf yapiyorlar ve Bondi Beach'in kumlarinda ordan oraya kollarinda mp3 playerlari takili kosusturup spor yapiyorlardi...Hepsinin sirtindan bile gorunen karin kaslari ve takriben 3 metre omuzlari vardi. Sarisin dalgali sacli bu cocuklar birde mavi gozlu idi genellikle...Kendimi kotu hissettim...En son kendimi Barcelona'da ciplaklar plajinda guneslenirken yanima Brezilyali bir zenci havlusunu serdiginde bu kadar kotu hissetmistim...

Sonra kararimi verdim. En kisa zamanda denize girilebilen sicak bir Avrupa ulkesi sehrine yerlesecegim ve is cikislari surf yapip i-podumla kumsalda kisa tenis sortlariyla ordan oraya kosacarak vucudumu sergileyecegim...Bakin yaziyorum buraya, 30'uma gelmeden ben de genis omuzlu, karin kasli sarisin ve mavi gozlu bir sorfcu olucam ve havali havali dalgalarda bogusacagim...

1 comment:

burcu d. said...

:) great post! almanya'da denize girilip sörf yapilan sehirler var, ama kesinlikle tavsiye etmem...the weather here is sooo bad!

alacati is awesome!

Search This Blog