May 03, 2010

I Have The ATTITUDE

Avustralya TV kanallarindan birinde bir program varmis. Havaalaninda normal gorunumlu genc insanlarin giris ve cikislarda uyusturucu tasirken yakalanislarini ve Custom'dan gecen insanlarin bavullarinda ne sekillerde neler tasidigini guvenlik kamera goruntulerinden birebir gostererek yayinliyorlarmis.

Bendeniz de ilk Sydney girisimde Custom'da ki abilerimizle haddimden fazla sigara tasidigim icin ufak bir tartisma yasasam da bu olay "Napiim be abicim duydum sigaranin paketini 17 dolara satirmussunuz" seklinde icinde bir suru Mate ve man iceren cumle ve omuzlara hafif vurma jestleriye gecistirilip tatliya baglandi. Bu arada evet yanlis duymadiniz bir paket sigata tam 17 Avustralya dolari. Ulkede kaldigim surecte aldigim 2 paket sigara butcemi ve yaptigim hesaplari oldukca bozdu yani:)

Neyse gelelim konumuza. Petek ile birlikte Melbourne'e gitmek uzere ic hatlardan giris yaptik ve bir polis kibarca beni durdurup daha once bu tarz bir uygulama yapilmadiysa elimde ki kagidi dikkatlice okuyun lutfen dedi. Kagitta uzerimde uyusturucu madde var ise bulundugu taktirde tutklanacagim tarzinda tedirgin edici cumleler yaziyordu. Daha once Kolombiya'da liman girisinde bana bu tarz bir uygulama yapmislardi. Kokain kalintilari aramak icin elimi ayakkabilarimi ve kredi kartlarimi wiperlarla silip teste sokmuslardi ama bu deneyimimden o anda adama bahsetmenin cokta akillica olmayacagina karar verdim ve ok no problem diyip ustaca ellerimi uzattim. Adam ise elini veren kolunu kaptirir lafini bizim atalardan duymus ve iyice sindirmis olsa gerekki elindeki wiperla pi popomu silmedigi kaldi...Neyse adimi temize cikartip kokainman gorunusum olsa dahi tertemiz oldugumun verdigi gururla Melbourne'e dogru Jetstar ucagima binip uzaklastim...

Donuste bu olayi tamamen unutmustum ki Sydney girisinde bu sefer bir kadin polis elinde ayni kagitla bana yaklasirken...Ohh come onnn" dedim icimden. Petek bu esnada neden hep ben kokain testine giriyorum da ona kimsecikler birsey sormuyor, ondan neden suphelenilmiyor acaba diye biraz icerledi sanirim, yeteri kadar kokainman gozukmedigi icin mahsun kaldi belkide o kismini bilmiyorum fakat ben basima neler gelecegini bilerek silinmesi gereken her yerimi usulca kadin polise dogru uzatip sonrada am i clear diyerek havali havali mekandan uzaklastim...

Eeee allah bir yerden veriyor iste:) benimde bole bir durusum var napiim

No comments:

Search This Blog