April 05, 2010

KURT COBAIN RAHMET ISTEDI

Bir cok yasitim ergenliginin dark donemlerini Metallica dinleyerek gecirmislerken ben bu surece Nirvana sarkilariyla adapte olmustum. Malesef erken yasta sigaraya baslayan bendeniz, Kusadasi'nda senelerin izbe Big Bang isimli rock barinda hayatin sillesini yemis, gormus gecirmis cok acilar cekmis ve kimse beni anlamamis tripleri yapip elimde sigaram, diger elimde buyuk Tuborg biramla uzaklara dogru puslu puslu bakarken, bir gece once kaset kapagindan ezberledigim Nirvana sarkilarini solerdim...Solerkende sesimi catalli catalli yapardim ( gerci ergenken zaten catalli cikiyodu ama o zaman anlamiyosun iste) sivilcelerim patlayana kadar bagira bagira soluyordum

Zayif celimsiz ve gozluklu oldugum ustune ustluk olu beyazi renginde bir tenim oldugu icin cokta cool gorunumlu bir cocuk degildim. Saclarimi uzatmama da aile bireylerimin verecegi tepkiyi tahmin edebiliyordum ( gerci sonra onlari 16 yasimdan itibaren vucudumun cesitli yerlerine dovmeler yaptirtarak onlari cildirttim ki bu hic Nirvana degil). Bende yapabilecegimin en iyisini yapip Kurt Cobain hirkalari ordurtmeye calistim anneanneme. Uzun bol, yesil kahverengi arasi sarimtirak eskimis gorunumlu hirkalar icinde hayal ediyordum kendimi. Ama ailem cok sevimli bir cocuk imaji cizmislerdi gozlerinde benim icin ve fistik yesili seker mi seker bir hirkam oldu. Kollarinin ucundan bas parmak gecirme delikleri actim (artik cirkinlikte son nokta). Aaaa sokulmus diyip onu da diktiler. Kesik parmakli eldiven aldim, anneannnem parmaklarin usur diyip kirmizi ve gri eldivenler ordu.

Onlara donup bagirmak istedim...

Işıklar kapalıyken, bu daha az tehlikeli
İşte buradayız şimdi
Eğlendir bizi
Kendimi aptal ve bulaşıcı hissediyorum
İşte buradayız şimdi
Eğlendir bizi
Bir melez
Bir albino
Bir sivrisinek
Benim libidom evet

ama anlamazlardi...

Buyudukce degisti tabi...Kurt Cobain kitaplari, posterleri, albumleri alindi. Tahmin ettiginiz gibi Grunge bir insan olmadim ama felsefesini hep sevdim, muzigini ve kendisini de, Big bang gecen sene kapanana kadar her yaz bir kac defa gittim ve bira ve sigarami icerken uzaklara dogru puslu puslu baktim. Tepinip ziplayip pogo da yaptim. Olmeden once canli kimi dinlemek isterdiniz sorusuna, Olmeseydi Kurt Cobain, cevabini verdim hep. Simdi bile bol eskimis salas hirkalara donup bi kez daha bakarim. 1994 te kendisi oldugunde 10 yasimda olan bendeniz sonraki senelerde de bir kac ez Kurt Cobain geceleri duzenledim. Her zaman dinlerim, her zaman severim

Velhasil rahmet istedi kendisi bu gece, actim bende Nirvana arsivimi dinliyorum.
Eskiden Rape me sarkisini nasil anira anira solerdik barda onu animsayip guluyorum:)
Yine bi cok insandan farkli olarak en sevdigim sarkisi caliyor su anda da

I am my own parasite
I don't need a host to live
We feed off of each other
We can share our endorphins


Doll Steak!
Test Meat!

Look on the bright side, suicide
Lost eyesight I'm on your side
Angel left wing, right wing, broken wing
Lack of iron and/or sleeping

I own my own pet virus
I get to pet and name her
Her milk is my shit
My shit is her milk

Test meat!
Doll steak!

Look on the bright side, suicide
Lost eyesight I'm on your side
Angel left wing, right wing, broken wing
Lack of iron and/or sleeping

Doll Steak!
Test meat!

Look on the bright side, suicide
Lost eyesight I'm on your side
Angel left wing, right wing, broken wing
Lack of iron and/or sleeping

Protector of the kennel
Ecto-plasma, Ecto-skeletal
Obituary birthday
Your scent is still here in my place of recovery!

No comments:

Search This Blog