December 30, 2010

Deniz Otobusu ve Kanal 24

Deniz Otobusu ve Kanal 24

Deniz otobusunun 6.50 TL olmasiyla birlikte bircogumuzun hayatinda bir luks haline donustu ulasim araci olarak. Ben mesela, haftada bir gun kendimi simartmak icin deniz otobusune biniyorum artik, spa gibi bisey yani. Acikcasi deniz otobusune bindigim gunlerde de paramin tam karsiligi olan konforu almayi umuyorum. Nedir mi bunlar?

Tum cep telefonlarinin kapanmasi ya da en azindan kapanmis gibi yapilip sessize alinmasi,

Kutuphane gibi bir sessizlik, sabah 8.00’de kimsenin sirket dedokodularini, dun aksam sevgilisiyle kavgasini ya da izledigi dizinin ozetini dinlemek istemiyorum

Deniz otobusunde hic bir tanidikla karsilasmak istemiyorum, karsilasirsamda kibarca selam verip en arkalarda uyuyabilecegim bir koseye cekilmek istiyorum

Klimalarin kisin 45 dereceye yazin ise 3 dereceye ayarlanmasini istemiyorum, oda sicakligi sabit tutulmali

Sanki 14 gunluk bir karayip adalari crouiseuna cikiyormusum gibi 10 dakika suren anonslari istemiyorum, alti ustu 20 dakika yol gidicez, hem turkce hem ingilizce, yok guverteye cikmayin yok camdan bakmayin yok bagajlarinizi gorevlilerin gosterdigi yerlere birakmaya onem gosterin??? Ne gorevlisi, ne bagaji, ne guvertesi????

Stajyer ogrencilerin test suruslerine denk gelmek istemiyorum, 20 dakikada kabatasa gidip 10 dakikada yanasmaya calismak beni cildirtiyo

Kanal 24’un yasaklanmasini istiyorum…

Evet en cok bunu istiyorum, kanal 24’te her sabah Doktorum isimli(sanirim) bir program var ve sabahin o saati icin oldukca igrenc konular secip o saatte olduguna inanamadigim bir program yapiyorlar

Sabah tam uykuya dalmayi hayal ederken sole bi sesle irkiliyorum: Eveeet bugun yayinimiza Prof Dr Hasan Bey konuk olacak ve makatta cikan kalin bagirsak problemleri ve makat sarkmasi uzerine cok keyifli bir sohpet yapacagiz…Hasan Bey sanirim bu problem en cok kakamizi yaparken yogun kanama ve makat kasinmasi belirtileri ile ortaya cikiyor dogru muyum????

Neeeeeeeee, sabah saatin 8.00’i ne diyosunuz?? Bir de canli yayina telefonla katiliyorlar “ Evet ismini vemek istemeyen bir seyircimiz var buyrun, ….Merhaba hasan Bey, benim kocamin makati ….: diye giden bi muhabbet

Lutfen, sabahlari sakin sakin uyumamiza izin verin

Aksamlari da ayri dert tabi, is cikisi offf deniz otobusunde uyuruz diyorum bi bakiyorum Tayyip Erdogan tukurukleri ekranlari asip bize ulasarak halka boguruyor yurdun bir koyunden….

Tek Yon 6.50 Tl vererek bu muameleyi haketmiyoruz, Eyy toplu tasima araclarinin en pahalisi, lutfen bize spa konforunu sagla…

No comments:

Search This Blog