December 26, 2010

Sene Sonu Günlük Yapılacaklar Listem


Yeni yıldan önceki son haftasonu, hem de ay sonu...Yani evde oturmak ve iyice dinlenmek için en ideal haftası yılın. Biraz mecburiyetten biraz ihtiyaçtan. Ama ben de tam öyle yaptım işte. Cumartesi sahilde 45 dakikalık bir yürüyüş yaptım, Pazar günü ise sadece DVD almaya gitmek için evden çıktım.

Her sene sonunda olduğu gibi ufak tefek yeni yıl planları yaptım...Daha az sıgara iç, spora git, kendine daha kaliteli zaman ayır falan. Ama böyle genel şeyler yazınca ve yapınca uygulaması kolay olmuyor. Ben de küçük listelerle başladım. Günlük planlar yap...Duş al, her 2 sıgaradan bir tanesini iç. Film izle, Tweeter da boş boş refresh yapma, her tweetini mod konseyine yollama, haftada en az bir kere bloguna bir şeyler yaz...

Ben de ilk başta biraz zorlama da olsa uygulamaya başladım. Duş aldımJ DVD aldım ve hepsini izledim, Film izlerken laptopı kapatıp sosyal mecralardan uzaklastım, şimdide en azından iki satırda olsa başlangıç olsun diye bloguma bişeyler yazıyorum...

Haftasonu 4 tane film izledim. Sırasıyla;

New York’ta Beş Minare: Bu film için büyük savaş vermiştim. Görüntüler güzel, hemen eleştirmeyin, yavaş yavaş olacak, Türkler de güzel filmler çekecek demiştim. Öncelikle hepinizden özür dileyerek başlamak isterim. Ama izlediğim en başarısız filmlerden biriydi...Haluk Bilginer bile filmi kurtaramamış malesef. Mahsun ve Mustafa..aman allahım diyorum. Ama haala ümidim var. Şimdi de dizilere sardım. Muhteşem Yüzyıl, Hani şu Süleyman ve Hürrem Sultanı anlatan dizi...bence çok iyi olacakJ

The Town / Hırsızlar Şehri: Rebecca Hall’u çok severim ağlak suratına rağmen, Ben Affleck’ide pek sevmem. Ama film bu hafta sonu izlediğim en iyi filmdi..Hazır yeni vizyona girmişken ve ortalıkta vizyona giren pek iyi film yokken tavsiye edilir.

Rabbit Hole / Tavşan Deliği: Küçükken Dangerous Mind filmiyle birlikte Michelle Pfeiffer’a aşık olmuştum, konusuna bakmadan onun oynadığı her filmi izlerdim..Hala da izlerim. Nichole Kidman’da benim için yeni Michelle Pfeiffer oldu, oynadıgı filmler %90 harika. Hem de Nichole Kidman yazmak Michelle Pfeiffer yazmaktan çok daha kolay.

The Last Exorcism/Son Ayin: IMDB’de 5.7 oldugunu bile bile izledim. Tam bir deli saçması, Bu Şeytan serisinde her zaman bir iki sahnede geriliyorum ama bu en en başarısız olandı. Kaçının...

Eveet yatmadan önce işe değil ama kendime dair to do listeme bir göz atıp çılgın bir pazartesiye doğru yatıyorum

Yatmadan önce biraz kitap oku.

Pazartesi gecesi kusacak kadar sarhoş olma, şirket yemeğinden alnının akıyla çık, unutma ki Salı’da iş günü ve iş sonrası önemli bir dersin var.

J

No comments:

Search This Blog