January 22, 2011

İletişimsizlik

Mahallemizde 24 saat açık ve 24 saat eve servis yapan ve aslında bugune kadar yediğim en güzel dürüm, kebab ve lahmacunları yediğim bir restoran var. (Babamın yeri sanki niye bu kadar övdüysem).

Eve sipariş sistemi ise şu sekilde çalışıyor. Arıyosunuz, isminiz ve adresiniz kayıtlı oldugu için isminizle hitap ederek açıyorlar ve siparişinizi alıp çok kısa bir sürede eve teslim ediyorlar ( Çok basit, bir çok yerde oldugu gibi). Annem “Sertaç” da yaptırmış bizim kaydımızı...Evet bilmeyenler için annemin adı Sertaç...

Bendeniz salya sümük, burnuma sondamı taksam diye düşünürken, öğlen içtiğim çorba da hiç kesmeyince, hastayken yenebilecek en güzel!!! 2. Yemek olan Lahmacunu tercih ettim. Ve kaptım telefonu çevirdim numarayı aradım Zeren Restoranı...

Yazımın burdan sonraki kısmını yorumsuz ve sansürsüz olarak yazıyorum

Zeren: İyi akşamlar Sercan Bey!

Levent: Sercan değil Sertaç

Zeren: Çok afedersiniz Sertaç Bey

Levent: Ayrıca beyde değil Sertaç Hanım

Zeren: Çook afedersiniz Sertaç hanım, siparişinizi alabilirmiyim

Levent: Ayyyy Sertaç benim annem

Hangimiz daha salak????

No comments:

Search This Blog