January 08, 2007

Coupling


İki kişi arkadaşlık, üç kişi kalabalık...
Altı kişi ne olur siz karar verin?
Bir diziyi baştan sona kaç kere izleyebilirsiniz? Ben ara ara nerde görsem Coupling'i izlemişimdir. Ama geçenlerde dayanamadım ve 4 sezonunda tamamını yeniden aldım ve teker teker izlemeye başladım. Sanırım hayatımda en çok güldüğüm dizi budur. Tabi orjinal versiyonu. Diğerlerinden bahsetmiyorum izlemedim bilmiyorum ama hiç bir karakter beni Gina Bellman 'ın oynadığı Jane karakteri kadar güldüremez. Bu aralar eskiye döndüm

Hazır lost,heroes ve nip/tuck aynı anda ara vermişken Coupling i baştan sona izlemek çok keyifli.
Özellikle 1.Sezon finalini biraz önce izledim ve çok güldüm.
Jeff, a water closet is a toilet. Are you actually trying to cheer me up by saying that there are plenty of fish in the toilet?
The Cupboard of Patrick's Love, bu bölümü bir yerlerde yakalarsanız kaçırmayın sakın:)

1 comment:

Anonymous said...

benim favori karakterim:
Karen (Megan Mullally) @ Will&Grace

ustune kimseyi tanimam :P

Search This Blog