January 10, 2007

Skypechat...

Baya uzun zamandır skype kullanmıyordum. Sadece Portekiz'de olduğum müddette Tr dekilerle konusmak için kullanıyordum. Bu gün bir kez daha mikrofon ve kulaklığı takıp skype yükledim, Yeni versiyonunu...
Skype chat diye bi bölüm var ben ilk defa karşılaştım. Bir adet sunucu belli bir konuda chat odası açıyor ve katılımcılar dinleyici veya konusmacı olarak katılabiliyor. Böyle komik bir şey yok. Günün herhangi bir saatinde "ilişkiler" veya "siyaset" hakkında her hangi dilde konusmalar dinlemek mümkün ve en komiği herkes bir esra ceyhan modunda. Herkes gayet ciddi ve amaçsız ülkeyi kurtarıyor yarım yamalak cahil cahil öğütler tavsiyeler veriyor.
Ders çalışırken kaytarmak için bakınıyorum ve takıldım kaldım
demin bir adam genç bir kızı ilişkisi hakkında konusmaya zorluyordu. Kızda "ilk defa katılıyorum biraz heycanlıyım dedi" chat odasındasın yahu tv de değilsin ve karşındaki adam kim.
bir diğeride cep telefonuyla görgüsüzlük yapan ve kız tavlamaya çalışan erkekler hakkında yorumlar yapıyordu.
Yaa kesin girip dinlemeniz lazım
tabi bu sırada ahaksız katılımcılar da olmuyor değil. çoooook eğlenceli

No comments:

Search This Blog