January 08, 2007

Nokia 2610

Nokia Xpress sesli mesajlaşma
Geniş ekranlı ergonomik klasik tasarım
MP3 zil sesleri ve 24 akort SP-MIDI (Ölçeklendirilebilir polifoni MIDI)
WAP tarayıcı ve e-posta istemcisi desteği
Daha yüksek netlik için daha büyük puntolar
Entegre handsfree hoparlör


Nokia 2006'nın üçüncü çeyreğinde çıkardı bu telefonu. Kamera, fotoraf, radyo mp3 çalar gibi cafcaflı özellikler aramayanlar için ideal dedi bir çok kişi. Tasarım güzel menü çok kolay dediler. Kandım gittim aldım. Çünkü bir önceki cep telefonum bir anda kapak ve ana bölüm olmak üzere ikiye ayrılınca hesaplıca bir telefon almam gerekiyordu.
Ok, tasarım oldukça iyi ama menüsünün kolay olduğunu söyleyen arkadaşlara hak verememekle kalmayıp sitem etmek istiyorum.
Telefon herşeyi dosyalamak istiyor. Mesaj atmak için bile kısayol ayarlamazsanız 8 işlem falan yapıyorsunuz.
Bununla beraber ses tercihlerinde 1 adet elektronik 1 adet te rock parça varki tüm kesimlere hitap etmek istemişler sanırım. Dinlemediyseniz beni gördüğünüzde söleyin dinletiyim özellikle rock!!! olan parça nasıl bir telefon melodisi olabilir şaşırdık vallahi. Neyse herşey bir yana 175ytl :)

1 comment:

Anonymous said...

175 milyona bu özelliklere sahip Nokia telefon almışın bi de konuşuyosun hala :P

Search This Blog