January 29, 2007

Erasmus 20 Yaşında

Erasmus 20. yaşını kutluyor. !987 de başlayan Erasmus çılgınlığı son bir kaç senede zirveye ulaştı. Artık binlerce öğrenci üniversite hayatları boyunca bir dönemlik veya bir senelik değişim programlarına katılarak değişik kültürler tanıyorlar kendilerini geliştiriyorlar ve kariyerlerine çok büyük bir avantaj katıyorlar.


Ben bu Erasmus çılgınlığında 19. gruptum. Bildiğiniz gibi bir dönem diye Porto-Portekize gönderildim ama başarılı çemkirmelerin sonucunda bir sene kaldım ve Portekize kazık çaktım. Porto havaalanına inen ilk erasmus öğrencisi ben oldum ve son ayrılan yine bendim.
En son dönmekle kalmayarak dönüştü bir de interrail patlattım ve geçtiğimiz senenin keyfini çıkardım.

1 sene boyunca bir çok farklı ülkeden farklı insanla aynı çatı altında yasamak, onları ailen bilmek denemediyseniz yurt hayatını tatmak bambaşka bir tecrübe. Üstüne birde Portekiz gibi güzel sıcak bir ülkede eğlenmesini bilen kafa dengi bir arkadas grubuna rastlarsanız ve okulunuz da Erasmus öğrencilerini sıkboğaz etmeyen türden bir okulsa emin olun hayatınızın en keyifli günlerini geçireceksiniz...

Düşünenlere tavsiyem; 1 saniye düşünmeden gidin ve Erasmusa başvurun. Bu inanılmaz deneyimi herkesin yaşaması gerektiğini düşünüyorum ve birçok kişiyede öncü olduğumu biliyorum. benden sonra benim bitmek tükenmek bilmeyen anılarım ve insanları gönderme çabalarım bir kaç arkadasımda basarılı oldu ve başvurmalarını sağladım.

Aşşağıda İnterrailımdan bir kaç fotoraf var. Erasmuslardan foto koymadım çünkü seçemeyeceğim ve ayırd edemeyeceğim güzellikteler ve aşağı yukarı 2000 taneler:)



Pimp-My-Profile.com - Build a Slideshow

No comments:

Search This Blog