April 09, 2007

Mürvet Cansız Kilo Verip Çocuk Sahibi Olabilecek mi?

Mürvet Cansız Kilo Verip Çocuk Sahibi Olabilecek mi?
Hepimiz merakla bunu bekliyoruz... Hikaye şöyle; Mürvet 13 yıldır çocuk sahibi olamıyo çünkü çok kilolu( ama bence sorun kocasında olabilir çünkü kocası kelimenin tam anlamıyla angut) Halk kahramanımız Seda Sayan ise bu durumdan çok etkilenmiş ve mürvet'i zayıflatım çocuk sahibi yapmaya karar vermiş. Zayıflatma kısmında yardımcı olabilir ama çocuk yapmadaki yardımlarını çok merak ediyorum.
Bizde sanırım bir mini dizi gibi her hafta Mürveti bu maratonda ne kadar yol aldıgını görüyoruz.
Açıklıyorum Mürvet bu hafta 800 gr vermiş. Doktoru çok iyi gidiyorsun ama daha hızlanmamız lazım dedi. Bunun üzerine Mürvet ve kocası caddebostan sahiline sabah sporuna çıkmaya başladılar. Kocasının 3 adım arkadasında yürümesi gerektiğini öğrenen Mürvet kocasına inat olsun diye koşturmaya başladı. Sonra sahilyolundaki açık spor aletlerinde çocuklar gibi eğlenen çift birde kaykaya binerek sporlarını tamamladılar. Canlı yayında da sürekl kavga eden ve birbirlerine laf sokan Mürvet ve kocası oldukça popülerlermiş bu aralar. Fakat tamamen rezil durumara soklan karı kocaya programda yer yer canlandırmalar falan yaptırıyorlar ve ikiside bu durumdan çok memnun "koca" nın bir sıkıntısı var çünkü programda sıfatını anlayamadıgım bir adam, ki sanırım görgü kurallarını öğretiyor, Izzet(koca)ile çok yakından ilgileniyor kuralları öğretmek babında ama böyle şeyler izzete ters.
Gel gelelim ben Mürvet'in kilo vereceğine inanmadım bu sabahki gözlemlerimden ama belliki Mürvet ve İzzet mahallelerinin en popüler ve sevilen karı kocası olmuslardır ve havalarından geçilmiyordur.
Çok faydalı bir program Seda Sayan'ınki. Sabahları o olmasa ne izleyecektik yeni uyanmış gözlerimiz mahmur...

Ek: İzzet ve Mürvet gece klübüne gittiler ama neden bilmiyorum kilo vermekle alakası yok...İzzet dans ediyo mürvet kıskandı falan çok komik şeyler oluyor...

No comments:

Search This Blog