May 21, 2007

Hiç Bitmeyen Cumartesi

Cumartesi sabah 11.36 da uyandıgımda telefonumda Öyküden gelen bir msg vardı. "Levent zekeriyaköye barbeküye gidiyoruz 12.45 vapuruyla geçeceğiz sende gel" bende geri cevap attım "Daha yeni uyandım size iyi eğlenceler." 11.49 da çok şık giyinmiş kocaman güneş gözlüklerimi takmış ama suratımda kocaman bir yastık iziyle otobüs durağına çıkmış dolmuş bekliyordum bile. Cumartesi cumartesi evde oturup ne yapacaktımki?

Uzun bir yolculuktan sonra Zekeriyaköye, arkadasımızın evine vardık. Ki Yolculuğa kartladan başladığımı hesaba katarsanız gerçekten uzun bir yolculuktu ama buna değdi, çok dinlendirici bir gün geçirdik ve yaklaşık 7 saat boyunca yemek yedik hiç durmadık:)
Zekeriyaköyün baltagirmemiş ormanlarına yaptıgımız derin yolculukta çektiğimiz videoları bir fırsat bulduğumda Youtube a koyup buraya link vereceğim "LOST" adı altında:)

Akşamda FB-GS dövüşünü izledikten sonra(ki ne severim maç izlemeyi) Taksime doğru yola koyulduk.

Vi oynamaya kendini kaptıran Eceler taksime 2 saat kadar rötarlı gelince bende gecenin başlangıcını Barbekü arkadaşlarımla hiç tanımadıgım birini doğum gününde geçirdim ordanda Dogzstara geçildi

Cumartesi akşamı Indıgo'da Khan'ın performansı vardıki kendisi Ece ve benim myspace kankamız oluyor. Uzun mesajlaşmalar ve davetler sonunda Indigoya doğru koyulduk ve kapıda bizi komik bir supriz bekliyordu. Indigo kapısında ya da herhangi bir yerin kapsında rekor kırmış olabilirim çünkü Davetli listesinde "levent + sonsuz " yazıyordu. Kaç kişi gelirsem geliyim girebilecektim...Hepimiz çok eğlendik:)
Gece sonra Indıgo ve club 3 şeklinde devam edip sabahın ilk ışıkları ile sonlandı...Bizde cumartesi gününü haddinden dolu ve uzun yaşayıp Pazar günü oldugu gibi uyuduk yemek yedik geri uyuduk:)
O yüzden bu yazıda pazartesiye kaldı

1 comment:

Anonymous said...

herhalde bu bir saka olsa gerek!! bizde cumartesi zekariyaköydeydik!!! :(((