June 04, 2007

Hillside Cine Bonus Açıkhava Sineması


Yaz sezonunu her alanda açmaya niyetli olarak, ilk festival, lk havuz ve sonrasında da ilk açıkhava sineması seansını gerçekleştirdik geçtiğimiz pazar günü.
Kozyatağı Trio'daki sinema yazlık sezonunu Cuma günü açtı. Bizde duyar duymaz damladık minderlerde içkimizi içerek yayılıp film pazar keyfi yapmak üzere.
Trio'dan çıkmanıza çok gerek yok. Gündüz havuza girin akşamüstü muhteşem spor salonun(ki girdik gezdik gerçekten muhteşem) sporunuzu yapın, daha sonra yemek yiğin ve starbucks ta kahvenizi için, akşam bir filme gidin ve sonrasındada geceye barda devam edin. Bizde bu programın bir kısmını gerçekleştirdik elimizden geldiğince.
Ben bir türlü o flmin o ekrana net yansıyacağına inanmadım ve ışıklardan rahatsız olacağımı düşündüm ama hiç biri gerçekleşmedi, son derece keyifle bütün filmi izledim. Ama size bir önceri film esnasında bira içmeyin yoksa benim gibi 8 kere tuvalete gidersiniz.
Ek bilgi: Minderler 14 ytl öğrenci fiyatı normal fiyat 17.5
yatarak izlicem ben diyosanız 22.5
Çok serin oluyor üstünüze orda polar verselerde birşeyler almakta fayda var.
Çok keyifli hemen sizde gidin derim.

1 comment:

Anonymous said...

tam bir pattis'im..=)

Search This Blog