June 04, 2007

Mr. Brooks


Uzun zamandır hiç sinamaya gidemediğim gibi vizyondaki filmleri bile takip edememiştim ama ne zaman ertesi gün sınavım olsa kendimi gece sokağa atmazsam boğulacakmış gibi hissettiğim için hemen bir program yaptım ve kendini sokaklara atmaya hazır bir diğer insan olan Öykü ile açıkhava sineması keyfi yaptım.
Kevin Costner, Demi Moore, Dane Cook ve William Hurt'un başrollerini paylaştıgı film size belki beklediğinizi veremeyebilir. Ama iki saat boyunca açıkhavada mindererde yayılıp izlendiği için bizi rahatsız etmedi. Abartmayalım kötü bir film değil tabiki ama aynı anda seksen konuyu işlemeye çalışıp hepsini son 10 dakikada toparlayınca biraz dağılabiliyorsunuz. Özelliklşe Demi Moore ve Mr. Meaks in 3 metre mesafede birbirlerini 830 kursun atmalarına ragmen vuramadıkları için kınıyorum :)
Öldürme bağımlısı olan çift karakterli yılın amcasının heyecanlı anıları:) bide şapşal fotorafçı çocuk var ve boşanma derdi olan dedektif kadın
IMDB 7.5 vermiş ben 5.5 tan 6 veriyorum:)


Kevin Costner ... Mr. Earl Brooks

Demi Moore ... Detective Tracy Atwood

Dane Cook ... Mr. Smith

William Hurt ... Marshall

No comments:

Search This Blog