July 16, 2007

Levent Harikalar Diyarında

Uzun zamandır rüya görmüyordum ama dün gece bu açığı muhteşem bir rüya ile kapattım. Lafı uzatmadan hemen rüyaya geçelim...
Işık, ben ve senelerdir görmediğim liseden Soner diye bir arkadaşım, Istanbulda çok iyi pilates dersi veren bir spor salonu bulmak için salon salon geziyoruz ve sonunda Maltepede ücra bir yerde sadece zencilerin gittiği bir spor salonu buluyoruz ki bu çok enteresan bir lokasyon:)
Pilates dersi ortasında hoca herkese nohutlu pilav veriyor ve üserine zeytin yağı döküyor, çok iyi gelirmiş. Işık bu fikre bayılıyor ve bu spor salonunun Türkiye standartlarının çok üstünde oldugunu sölüyor.
Salondan çıkarken beni 4 kişi kaçırıyor, Kaçıranlar: Anneannem, 2 tane hiç samimi olmadıgım arkadaşım ve Mesud Yılmaz. Bana t-shirtümü üstüme dikerek işkence yapmaya çalışıyolar çok kızıyorum ve bir konusma yapıyorum
Konusma şölee: Anneannem sana inanamıyorum bunca senelik anneannemsin aynı apartmanda yaşıyoruz nedenbeni kaçırdınız.. diğer iki arkadaşıma dönüp, ben sizin arkadasınızım size hiç kötü bir şey yapmadım diyorum
Mesud Yılmaza dönüp ise: Sadece senin beni kaçırma sebebini anlayabilirim , hep politik çıkarlarını düşünüyosun... dedim
ve hepsini anneannemin evine kilitleyip kaçarak sokağın başındaki telefondan polisi aradım:)
Sabah rüyamı anneanneme anlattığımda çok sevdiğim için kaçırmışımdır dedi:)

No comments:

Search This Blog