July 07, 2007

Made By Turks

Nowadays we have new Turkish musician named Bedük. Now we can dance with the songs of residential musicians and singers. I like it, good start. Maybe he is not the best front man but still ok. Also he had a really nice live performance at the Radar Live Festival.





My Woman şarkısını dinlediğimde ve izlediğimde bende ilk başta Türk olduklarını düşünmemiştim, bunu daha önce Porteco da yaşamıştık. Bedük ismini daha önce bir çok arkadaşımdan duydum çok başarılı izlemedinmi henüz diye. Sonunda bende rastladım ve izledim.
Albümü dinleyenler albüm hakkında da oldukça olumlu yorumlar yapıyorlar. Ben klibe bayıldım. Artık Bedükle dans edebiliriz. Hemde klibde nasıl dans etmemiz gerektiği ayak hareketleriyle uygulamalı olarak bize öğretiliyor. Klip süper:) klibdeki dansçılarda çok sevimli:)
Hadi bakalım umarım daha da iyi olur sonraki çalışmalar. Çıkış için oldukça dikkat çektiler.

http://www.bedukonline.com/
Bu da resmi web siteleri. Adamımız pek bi front man değil ama olsun. Siteyi bir check etmekte yarar var.

1 comment:

Ula said...

write in english levent!!!! ;P

Search This Blog