July 04, 2007

Radar Live Kelis'ten Arta Kalan Zamanlar


Juliette & The Me :P Again i couldn't watch the performans but at least i got a picture with her:)

Hiç bir zaman konseri izleme fırsatını bulamadıgım ama çok sevdiğim beğendiğim Juliette ile fotoraf çektirme planları yaparken biri kolumdan tutup aaaa ne güzelmiş senin t-shirtün diyince, ki zaten o arada foto makinam elimde doğru anı kolluyordum, madem t-shirtümü beğendin gel bir fotoraf çektirelimde dosluğumuz pekişsin diyip yapıştım bende. Herkesin canı seevgilisi dünya güzeli...bakın zaten ne kadar şeker her halinden belli değil mi:)
Resimlerden göreceğiniz gibi kafamdaki güneş gözlüğü 24 saat kafamda durmuş. Acaba öylemi uyudum gece falan:)
ben ooh oohh foto çektirdim derken Ceren arkadaşım durumu abartıp gidip dudaklarına yapıştı, karşılık aldıda:) Böyle şeylerde olmuyor değil.... lanet olsun Ceren sana:)





While i was trying to find a new flight ticket for kelis, i received a call from Aslı, i have to wait and deal with marilyn manson and band at airport. First it was too pop-up and made me sad but then i decided that this is a really nice chance to see him closely:)

Tam pılımı pırtımı toparlamış eve dönmeyi planlarken Aslı'dan gelen bir telefonla saat 17.40 a kadar havaalanında Marilyn Manson'u bekleme talimatı aldım. Allahtan Beylikdüzüne taşınmış olan zavallı arkadaşım Gürkan benim yanıma gelip eşlik etti. Hem kendiside bizzat Kelis ile tanışıp Marilyn Manson'ı görmüş oldu:)
Bu kadar meşhur birini karşılamak heyecan verici tabi, Ceren çok heycanlanmış olsa gerekki Marilyn Manson diye karşılama kağıdı hazıramış. Sanki o kapıdan çıktıgında tanımama ihtimali olucak:)
Bizde bu arada geyikler çeviriyoruz yaklaşık 10 u bulan sayımız ile müslüman ülkede Kelis ve Marilyn için yeni şarkı sözleri yazmakla meşguluz. ( İğrençleşip sunu yazdık en sonunda: My zemzem brings all the boys to the yard, mescid is better then church.... la la la la la ilahe ilallah...)
Çok komiğiz dimi...
Neyse Bu esnada dış hatlar gelişin kapısından garip insanlar çıkmaya başladı, O sırada dini bütün bir kaç teyze kelimei şahadet getirip şeytan taşlayacaklar diye çok korktum. Bölee ölü beyazı uzun boylu ve ayağında bir o kadar uzun topuklu botlar olan ve nedense bende ineğe benziyor izlenimi bırakan sakin bir adam.
Uzun lafın kısası şöyle bir gün yaşadım.. telefon açıp napıyosun diyenlere verdiğim cevap suydu
Sabah Kelis'le kahve içtik akşam üstü Marilyn le buluştum:)







No comments:

Search This Blog