September 04, 2007

BBG


Efsane geri döndü arkadaşlar. Cumartesi dışarı çıkalımmı çıkmayalımmı diye düşündüğümüz üşendiğimiz akşamlarda amaaaaan salla ya evde oturup içki cips alıp BBG eleme gecesi izleyebileceğimiz bir dönem daha başladı. Ben başlayacak diye ortalıkta söylentiler gezmeye başladıgı zaman çok heyecanlanmıştım. Hah dedim bu sefer Dünya standartlarında olucak, özellikle yapıcaklar, özellikle insanları seçicekler, birileri evde sevişecek, çıplak gezecek, gayler lezbiyenler olacak(En azından bir tane) duşta kamera olacak ama sansürlüde olsa gösterilecek, herkes her konu hakkında konusabilecek, küfür edicekler...diye hayaller kurarken ilk anonsla kızlar ve erkeklerin yaşam alanlarının ayrı oldugu açıklandı. Neden???? Uyurken birbirlerinin popolarınamı bakıcaklar? Neden bu insanlar sevişmiyo öpüşmüyo küfür edemiyo duştan çıkıp havluyla gezemiyo, eğer bu program gerçek hayatın konsantre versiyonunu gözlerimizin önüne taşıyıp evlerimize getiriyosa ben bunları görmek istiyorum

Bu arada çok düşünülmüş taşınılmış, ikinci hafta psikologlar sosyologlar toplanıp Savaş Ay'ın programına falan çıkmasınlar diye yeni kurallar konmuş

İlk kural:
Evdeki herkes bir Deney Faresi aslında. Kafaları boş birer kağıt, ve bbg evinde oldukları müddetçe bilir kişiler tarafından eğitilecekler

Bi defa herkes neden her hafta bir kitap okumak ve bir belgesel izlemek durumunda??? Türkiye halkının geneli böylemi? Ok kitap okumak çok güzel keşke herkes okusa ama herkeste kitap okumaktan çok zevk almak zorunda değilki ayrıca okudukları kitapların yazarları ile kitap hakkında tartışmak hiç zorunda değil. Ayrıca hepsinden geçtim ev halkının zaten yakından uzaktan kitap ve belgeselle alakası yok.
Çok sıkıcı akteviteler. Zaten demin gördüğüm kadarıyla ev halkı hırsız polis ve sessiz film oynamayı tercih etmişler bile.

Yarışmanın ana sponsoru M.P olmuş. (hala varmı o ayakkabıdan, küçükken annem almıştı bir tane)
Kural 2: Herkes dişlerini düzenli fırçalamak zorunda...
HIm peki buda çok güzel ve sağlıklı ama ayıp değilmi insanlara bunu zorunlu kural şeklinde sunmak. Acaba o kağıtta herkes kakasını yaptıktan sonra poposunu temizleyip ellerini iyice yıkamak zorunda falanda yazıyomu....

Bunun yanı sıra neden herkes bir sosyal içerikli proje hazırlamak zorunda, insanların kendileri için düşündükleri kariyerde vatan devlet toplum ve insanlık adına çok hayırı olacak bir iyilik yapmak olmayabilir, herkes sosyal içerikli bir projdede yer almak istemeyebilir... böle kurallar koyunca acaba program çok elit mi oldu?
Herkes düzenli arp dersleri alıcak, fransızca öğrenicek, düzenli radikal ve cumhuriyet gazeteleri okunacak, gazeteler okunduktan sonra 45 dakika boyunca ekonomi ve siyaset sayfaları hakkında yorumlar yapılacak, o gazetelerin köşe yazarlarıda evi ziyarete gelecek....

Neyse yinede sıkıştıkça hepimiz izlicez
Izlemiyorum demeyin inanmıyorum
2 kanıtım var
1. si Berk BBG taksisine bindiğinde herkes ama herkes gördü tv de
2.si ben otel yarışmasına konuk girdiğimde çıkmamla birlikte 17 kişi aradı sen napıyosun orda diye
Ben öle şeyleri takip etmyorum populer kültür sevimiyorum ay çok varoş çok kenar, tahammul edemiyorum diye triplere girmeyin hepiniz bok gibi izliyosunuz:)
Uyurlarken bile izleyen arkadaşlarımız var ööhööömmm :)

No comments:

Search This Blog