September 08, 2007

20.15 Vapuru, Tool Yolcusu Kalmasın....


Fanatik Tool hayranı değilimdir, gitmesem çok üzüleceğim bir konserde değildi, fakat her zaman oldugu gibi giden arkadaşlar vardı ve girişimiz vardı, e dedim gelmiş arkadaşlar görelim ne olacak:)
Tabi güzelde oldu. Ne denir hımmm çok "cool" bir konser ve çok "cool" bir sahne performansıydı.

Kadiköyden Beşiktaşa giden 20.15 vapurunda Fenerbahçe beşiktaş maçına giden Fenerbahçeliler gibi Tool a giden rockerlar vardı. Sonra aynı kadro otobüse binip Kuruçeşme Arenaya gittik. Yol boyu herkes Tool'Un ne kadar güzel bir grup oldugunu konustu, çok büyük bir kısım ise Kurucesme Arenanın nerde oldugunu bile bilmiyorud,bu bana çok enteresan geldi.

Anladığım ve sağdan soldan duydugum kadarıyla çok bilet satılamamaış mekanı doldurmak için Turkcell kampanyalar başlatmış davetiye sayısıda oldukça arttırılmıştı. 3000 bilet satıldıgı sölendi Tool için, ki bu Babylon Alaçatıda Oldies but Goldies için satılan bilet sayısı ile aynı, o yüzden çok inanmak istemedim. Fakat ortalıkta gezinen bir kaç tane topluklu ayakkabılı ve parlak pullu çantalı abla görüncede davetiye olayına inanası geliyor insanın...Benimde hep ağzımdan ilk seferde Tools diye çıkan grup bir çok kişi için
Windows, My Documents, Tools gibi bir şey olabilir:)) (by Gürkan)

Kalabalığa karışmadan kenardan sahneyi güzel gören bir yerden bir bira işliğinde konseri sonuna kadar izledim, 2 saat kadar sahnede kalan Tool oldukça başarılı bir performans sergiledi ama ben çok büyük bir heyecan duymadıgım için sizede bundan çok heyecanla bahsedemeyeceğim.

Sadece bu kadar büyük ve önemli müzik gruplarının tek tek Istanbul'da konser vermeleri beni çok sevindiriyor. Her ne kadar turnelerinin son konserleri oldugu için nispeten zayıf performanslar olsada yinede keyifli...

Işık iyiki gelmemişsin sen gelseydin çok sıkılırdın :)
Sırada Santral Istanbul ve Otto açılışları var...Akşama Silahrtarağa'dayız

No comments:

Search This Blog