September 04, 2007

Rock'n Coke


Bu sene sadece 2. günü orada olabildim ama zaten en çokta Franz Ferdinand konserini dinlemek istiyodum. Birde Bedük dinlemek istiyordum ama nasib olmadı....

Gün boyu backstage de vakit geçirdikten ve kendi grubumu(buraka som sistema) otellerine döndürüp yatırdıktan sonra Franz Ferdinanda yavşadım hatta tavsadım. Hatta daha önce pek girişimde bulunmadıgım halde bu sefer imza aldım ilk defada kendim rehberi olmadıgım birisi ile fotoraf çektirmek için bıdı bıdı yaptım

Sonrada konseri en en önde deli gibi dans edip aşağı yukarı tüm şarkıları söyleyerek izledim.

Micheal you're the boy with all the leather hips

Sticky hair, stickyhips, stubble on mt sticky lips

Michael you're the only one i'd ever want

only one i'd ever want

only one i'd ever want

Beautiful boys on the beautiful dance-floor

Michael you're dancing like a beautiful dance-whore

şarkısında sözlerini Levent olarak değiştirip Bikem ve Ceren ile oldukça eğlenceli bir konser geçirdik.

Bu arada Bikemin orada olması ayrı bir vakadır, uzun uğraşlar sonrasında konser alanında birbirimizi bulabildik. Çok sevindim çok özlediğim ve uzun zamandır görmediğim canım arkadaşımı görünce. Küçük Paris Hilton...ya da Paris Hiltonamı küçük Bikem demek lazım....

Güzeldi güzeldi, Dönüşte utanmadan Franz Ferdinand'ın arabası ile şehre döndüm birde üstüne üstlük muhabbeti koyulaştırıp myspace'ten bütün gün muhabbet ettim. Bu kadar çok seviyomuydum bu grubu bilmiyorum ama havaya girdim sanırım:)
1 şişede şarap kopardım, hediye....
Daha anlatacak çokta bir şey yok, güzel konserdi güzel festivaldi,
bol dedikodulu bir festivalde tabi ayrıca:)

No comments:

Search This Blog