April 29, 2009

CIRKINIZ





Cirkiniz Galiba
Evet evet bugun kendime taktigim kendimle barisik olmadigim gunlerden bir tanesi
Deminki yazimdan bu yana yediklerim yetmemis gibi birde bira icmeye basladim
Neyse gel gelelim fotoraflarimi laptopima yukluyordumku tum cabalarimiza ragmen cirkin oldugumu farkettim…
Spora gidiyoruz, cilt bakimi yapiyoruz, azicik kalmis saclarimiza sekil vermeye calisiyoruz, cool gorunen kiyafetler aliyoruz, kolumuza bacagimiza omuzumuza dovmeler yaptiriyoruz, kupeler aliyoruz takiyoruz, daha cool oluruz diye degiskik yerlerimizi deldiriyoruz!!!
Sevgili bulamiyoruz…surekli beraber disari cikiyoruz ama sevgili bulamiyoruz (zaten ben kasimdaki beni aldirtmadigim muddetce insanlar kasimda sumuk kalmis sanarak ilk goruste korkunc bir izlenime sahib oluyorlar….kasinda sumuk var sumuklu eliyle burnunu silmis taa alnina kadar sumuk kasina yapismis…halbuki diil ..aldiricam aldiricam)
Netice ne peki ??? cirkiniz iste bakin bakalim…
PS. Tum arkadaslarimi bir kalemde nasil da harcadim…en cirkin benim hadi siz yine guzeldiniz

1 comment:

Ece Özel said...

sapık mısın? sıkıldınmıy sil şunları be ahahahhah... öööf

Search This Blog