April 29, 2009

IRADESIZLIK

Kabullenmem gereken bazi seyler var.
Iradesizim, kendimle ilgil ialdigim kararlari uzun sure devam ettiremiyorum. Haa bunlari bole soyleyince akliniza cok buyuk cok ciddi kararlar gelmesin
Defalarca sigarayi biraktim mesela ama sigara icmiyorum diyip icinde sigara olan seyler ictim. Sonra sirdima belime koluma kicima nikotin bantlari taktim. Aksam spordan sonra cikartip yatmadan bir odul sigarasi verdim kendime tum gun sigara ocmedigim icin. Sonra daha ileri gittim nikotin bandini cart diye sokup cart diye bir sigara yakip ictim… Sigarayi hic birakamadim.
Spora basladim dar omuzlarim ve kocaman gobegiyim birbirleriyle hic uymuyorlardi. Birinden birinin mutlaka degismesi lazimdi. Cok zorladim kendimi spora duzenli gitmek icin. Ama spora gidiyorum diyede kendime oduller verdim. Iyi spor yaptigim gunler salondan cikip cok guzel kremali bir makarna yedim mesela. Atkins rejimleri yaptim basim donunce hemen biraktim. Atkins yaparkende karbonhidrat almiyorum enerjim yok diye spor yapmayi biraktim.
Pardon bir sigara yaktim
Nerde kalmistim….Iradesiz bir insanim. Sanirim hayatim boyunca fit bir vuduca sahip olamayacagim ve sigarayi kim bilir kac yasinda birakacagim…peki tum bunlar nerdenmi cikti
Gecen gun kotu bir gun gecirdim…cok usudum arabam bozuldu param bitti banka para vermedi..vs vs
Cok sigara ictim o gun ve bogazim acidi. Bugunde giydigim dar t-shirtumden gobegim saga dogru oturuken saga sola dogru oturuken sola dusecek kadar buyuk gorundu gozume…derhal spora gidicektim donuste de marketten diet urunler alip yememe icmeme dikkat edecektim. Yaz geliyor ve alacatida tum yaz mayomla calisiyor olacagim. Deniz otobusunde ole bir uyudumki donus yolunda asla spora gidecek halim kalmadi onumuz tatil tatilde baslarim ve yaza kadar abanirim dedim ve tansasa girip diet urunler alacaktim. Son sigaramida ictim sigarayida birakacak ve nikotin bandi takacaktim.
Tatli krizimi nasil cozucem peki diye dusunurken sadece 90 kalori olan Kbarlari gordum. Bir suru aldim tatli krizine girersem sadece 90 kaloriye kurtaricaktim pacayi.
Tansastan ciktigimda torbamda yeni cikan pudinglerden 3 tane vardi cilekli cikolatali. Muzlu cikolatali. Antep fistikli cikolatali…ha birde 2 paket sigara aldim Cuma gunu tatile girip spora baslayinca sigarayi birakirim…
Eve geldigimde yemek bulamadim sucuklu yumurta yaptim birde ustunede batti balik yan gider diyip antepfistikli cikolatali yeni cikan pudinglerden yapip yedim…
Cuma gunu spora baslicam tekrar…o zamana kadar iki paket sigaramda biter
Hic bir zaman fit olamicam…sigarayida daha cok uzun sure birakamicam sanirim
Iradesizim

No comments:

Search This Blog