December 28, 2009

Paranormal Activity


Oren Peli’nin 2007 yılında çektiği Paranormal Activity bir müddettir kendinden çok fazla söz ettirir oldu. Ocak 15’te girecek Türkiye’de vizyona ama DVD’cilerde sipariş etmek gerekiyor. Bir film tavsiye et be dediğin zaman DVD’ciniz ne tarz olursa olsun Paranormal Activity diye bi film var abi manyak bişey diyor.


Bende tarzı çokta fena olmayan DVD’cime güvenip aldım bir kaç filmin arasında Paranoid Activity adlı gerilim filmini. Dediğim gibi gerilim filmi, hiç bir korku unsuru yok içinde hatta görüğümüz hiç bir öğe yok...Sanırım filmin olayıda bu. Hiç bir şey göstermeden bu kadar fazla germeyi başarabiliyor.


Tüm ışıkları kapatıp tek başıma izlemeye karar verdim filmi daha keyifle izlememe yardımcı olacak tüm extralarıda yanıma aldıktan sonra. Her filmi izlediğim gibi bunuda “Aman canımmm film bu” diye korkunç bilinçli bir mantıkla izledim. Hemen arkasından da uyumak üzere yatağa girdim.


Korkmadım ama ister istemez evi dinlemeye başladım. Kalorifer peteklerinden gelen ses en baskın evin içinde. Siz de dikkat edin. Özellikle merkezi sistem ile ısınan bir eviniz varsa sabah erken ve akşam geç saatlerde farklı odada ki petekler sanırım birbirleriyle garip sesler çıkararak iletişime geçiyorlar. Ben soğudum sen de soğudun mu !!!


Buzdolabı ikinci sırada...sanırım üşüdüğü için arada öksürüyor hapşırıyor ve titriyor. Petekler kadar ses çıkartmasada gerilim katsayısı yüksek. Ama en korkuncu kapılar ve duvarlar. Onlar ne şekilde ve niye ses çıkartıyorlar bilmiyorum ama arada bir diz kütlemesine benzer sesler çıkıyor. Hele siz evdeki sesleri dinlerken üst kat komşunuz elindeli çatalı ya da tabağı yere düşürürse gerçekten korkabiliyorunuz.


Evinizle tanısın...Onu dinleyin...Bugune kadar söylediklerine kulak vermediyseniz Paranormal Activity’i izledikten sonra karşılıklı laflamak durumunda kalacaksınız...

No comments:

Search This Blog