January 01, 2010

2010

Sabah 06:30'da uyandim. Sahil yolunda 2 saat kadar spor yaptim...hizli yurume ve kosu. Eve donerken portakal ve gunluk gazeteleri aldim. Uzun uzun dus aldim ve tras oldum her sabah erkenden yaptigim gibi. Taze sikilmis portakal yuzu ve haslanmis yumurta hazirladim kendime kahvalti icin. Kahvaltimi yaparken tum gazeteleri okudum ve sonrasinda da maillarimi kontrol ettim. Laptopumu alip starbuksa gittim bir kafeinsiz kahve de orada ictim blog yazilarimi yazarken. Bileklerime kadar kar var disarda ama hava yinede cok guzel ve sehir civil civil...Yilbasi ertesi herkes kahvaltiya cikmis. Pazartesi gunu islerim birikmesin diye hepsini Cuma'dan bitirdim...

Henuz hic sigara icmedim cunku 2010'da sigarayi birakacagim demistim ve biraktim da. haftada 5 kere spor yaptigim icin vucudumda bir dirhem yag yok. Surekli tiyatro ve sergileri takib ediyor yeni acilan mekanlarin opening partylerine katiliyorum. Zamanimi cok iyi degerlendiren bir insanim. Evim de cok merkezi oldugu icin Istanbul'da yasiyor olsam da yolda hic zaman kaybetmiyorum.

Bu sene Berlin, Londra ve Amsterdam'a gidecegim. Uzun zamandir bunun planini yapiyorum. Maasim cok dolgun oldugundan hic kredi borcum olmadigindan ve kredi kartlarimin borcunuda 31 Aralik gecei tumden kapattigimdan, bu 3 destinasyona da ucak biletlerimi aldim belirli tarihlerde

Cok anlayisli harika sevgilimde, ki kendiside yukarida yazdigim herseyi yapiyor benle birlikte, benle birlikte bu yurtdisi seyahatlerine geliyor

Anlayacaginiz dunden beri cok sey degisti... Hosgeldin 2010

Dun gece migrenim tuttu, 23:00'e kadar uyudum sonra 23.15 te adettendir diye asagi kata anneanneme indim ve yeni yila onlarla birlikte girip 12.15 te yatagima dondum kafami bir esarpla siki siki baglamak suretiyle.

Sabah uyanip bir sigara yaktim kahvemi icerken. Disarida korkunc bir lodos var. Lodos en sevmedigim...hep lodos varken migrenim tutuyor ve dizim agriyor.

3 aydir spor yapamiyorum, milyarlarca kredi borcum var ve hala nasil odeyecegimi bilmiyorum.
Yakin bir zandada iki yakami bir araya getirip yurtdisina cikabilecegimi zannetmiyorum...Hosgeldin 2010

No comments:

Search This Blog