March 31, 2010

Darty


Normalde Darty cok sevdigim bir marka degildir. Ozellikle Tunel tarafinda actigi magaza ile o mekani ne kadar bozdugu ve korkunc bir hale getirdigi icin antipatik bile bulmuslugum vardir. Gel gorki ofisime iki adim ve aradigim bir cok sey elimin altinda. O yuzden sik sik alisveris yaptigim bir yer.

Gecen carsamba artik mouse kullanmamaktan sag elimin tiklayan parmaklarinin baya bir kaslandigini farkedince paraya kiyip ( tam 50 tl...benim icin bir mousea gore cok fazla, ama sacma sapan bir kiyafet, t-shirt-kemer ya da ne biliyim luzumsuz bir sey olsaydi 150 tl ye kadar gozum kapali cikardim, cikmisligim var) mouse aldim. Microsoft, alirim kullanirim dedim. Saglam guvenilier marka. Ama her ne hikmetse 3. gunu bozuldu. Bende fis fatura saklamayan bozulani atip amaan yenisi alirim musrifliginde bir insan oldugum icin hele hele bir mouse parcasinin fisini tabikii de saklamadim.

Mouse'um 3. gunden bozuldugunda o mouseu tamir ettirmek icin elimden gelen, ailemden genlerle gecen, annemden ve ablamdan bu gune kadar ogrendigim ve kendi pratiklerimle gelistirdigim tum cirkefligi, tum edepsizligi, rezilligi yapip kavga cikartmaya hazir, boka bakar bakislarimla Darty magazasina girdim. Daha hic kimse bir sey demeden tavrimi takinmistim.

Mouseum bozuldu ve fisimide kaybettim NOOLMUS YANI arayin bulun kayitlardan...daha gecen hafta verdim bu ne rezalet canim, yalan mi soyliicem

Sabir ve sukunet ile ismimden ve sonrasinda da urun numarasindan ve aldigim tarihten kayidima ulasmaya calisan kadina birde islem uzun surdu diye. OOOOFFFF dedim. Paramla pulumla rezil oluyorum birde tezgahin arkasina en iyi hizmet en iyi kalite yazmissiniz. Hani dedim ? 3 gunde bozulan maliniz icin birde 15 dakikadir ayakta bekliyorum. Tam bir rezalet

Karsimdaki kadin haala gayet sakin elinden gelen tum yardimi yapmak icin beni IT bolumune gonderdi ve bozulduguna dair onay istedi. IT bolumunde mouse u 3 farkli laptopa takip calisicagani hayal eden kadini da bir guzel azarladim. Ver sunu ver dedim...Bozuk olduguna inanmak icin daha kac yere sokup cikarican.

Musteri hizmetlerine geri dondugumde sakin hanimefendi benim daha fazla ugrasmak istemedigimi anlayarak kayit acip hazirlamis ve bana ayni ururnun yenisini vermisti. Ne servise gonderdi ne teste soktu. Bozuk urunumun yenisini fisimde olmadan almistim...

Zaten aksi olamazdi o ayri:)

Ama hazirlikli oldugum kavgayi edemeden dukkandan cikmis olmam beni biraz sasirtti ve ustune ustluk tum sinirligime karsi sakinligini koruyarak sonuna kadar bana iyi bir hizmet sunan bir musteri temsilcileri vardi.

Evet bugun Darty'de iyi bir hizmet aldim

Tesekkurler

No comments:

Search This Blog