April 01, 2010

Ev Arkadasim Hakkinda Hersey

Petek Avustralya - Sidney macerasina basladiktan sonra bildiginiz gibi onun evine yerlestim ve ev aramakta olan ve malesef teyzesinin yaninda Dudullu'da yasamak zorunda kalan arkadasim Gurkan'i bende kalmasi icin davet ettim. Ev bulma ve begenme islemleri biraz uzun suren Gurkan ile yaklasik 5 haftadir beraber yasiyoruz.

Muhtemelen eve bir arkadasimla cikacak olsam zaten 3 isim sayabilirim ( ama hadi saymiyim simdi ). Zaman icinde de Gurkan ile yasamaya alistim. Evde bir ses bir nefes iki kelam edecek bir kelle:) Severimde keratayi bilirsiniz. Zaman icinde kendisiyle ilerleyen ve kari koca iliskisine donen ev yasantimiz da, su bitmis butun gun evdeydin su solemedin mi, bulasiklar dag gibi, bu surahi neden bosa varan kavgalara dayanmasada o kivama gelmek uzere

Yasamasi hic zor olmayan Gurkan her ne kadar ev islerine gelince daha 3 firin ekmek yemesi gerekse de ki kendiside uzun suredir tek basina yasiyor. ( kizmak yok saka saka) bazi kotu huylari var. Nedir mi bi kotu huylar?

Aslinda huylar demek yanlis cunku ben spesifik bir olaydan bahsetmek istiyorum.

Gurkan'a misafirperver bir ev sahibi olarak tabii ki giysin diye bir cift terlik verdim. o terligi ona zimmetledim, kendim ise Elif'cigimin bana Prag'dan getirdigi ultra rahat ve konforlu pufuduk terliklerime evde odadan tuvalete salondan arka odaya geziniyordum.

Fakat Gurkan kendisine zimmetli bu terliklere pek sahip cikamadi. Mesela gece tuvalete kalktim diyelim, bir anda koridorun hic beklenmedik ortalik yerinde birseye takilip yuvarlanmak suretiyle olum tehlikesi gecirdim bir gun, heralde dedim unuttu. Ertesi gun isten eve geldigimde ayni terlikler salondaki beyaz halinin en orta yerinde itinayla koyulmus gibi yanyana duruyorlardi...Baska bir gun tuvalet kapisinin onunde gordum terlikleri ve Gurkan'a sordum. neden terliklerini bir takim yerlerde cikartiyorsun ve birakiyorsun. hatta ne yalan soliyim camii mi canim burasi diye gecirdim bir kac saniye aklimdan ama cok iyi tanidigim canim arkadsimin din ve imanla pek bir alakasi olmadigina da adim gibi emindim. Bir muddet gozlemledim ve farkettim ki Gurkan terliklerini istem disi bir refleks olarak bir yerden bir baska yere yururken aniden cikartiveriyor ve hicbirsey olmamis gibi yurumeye devam ediyor. Saka yapmiyorum...Gercekten farkinda olmadan istem disi yapiyor bu hareketi. Hop terlikli hop corapli hop yalinayak.

Dun gece yatak odasindan bir sey almak icin salona dogru yuruyordun ve koridorun isiklarida tabii ki kapaliydi. Bir anda yerden havalandigimi ve ucusa gectigimi farkettim. Gurkan terliklerini koridorda duran kilimin ustunde cikartmis ustune ustluk kilimide terliklerinin ustunu ortecek sekilde kapatmisti ( kibar cocuk kedi gibi pisligini gizliyo...bi gun salondaki saksilara ismiceksin dimi Gurkan). Iste bu bardagi tasiran son damla oldu.

Gurkan burdan sana sesleniyorum. O terlikleri bir daha hayatimi riske atacak sekilde ortalikta birakirsan vallahi saklarim ya da kucukken annemin bana yaptigi gibi camdan assagi atarim ona gore, yalin ayak basi kabak kalirsin haaaa

:)

Bunun disinda hersey ok ama:) Olurda eve cikmaniz gerekirse Gurkan'i cepte bilin...Gerci biraz gec kaldiniz kendisi kalamis'ta henuz bir kere gorup badana boyacilara teslim ettigi bir ev kiraladi bile. Sectigin kirik beyaz renk duvarlar bittiginde fusya oalrak sana iade edilirse gorusucez senle:)

No comments:

Search This Blog