January 27, 2007

FHM'in 100. Yıl Partisi:)))

Perşembe günü evde oturacağıma neredeyse yemin etmiştim. Sınavlarım bitti ve zaten çok yorgundum. Ne spora gidecektim ne evden çıkacaktım taa ki Ece hazırlan FHM'in 100. sayısının özel partisine gidiyoruz diyene kadar. Bir anda çok cazip geldi ama bir anda bir de şöyle bir duygu geldi... İstanbul'un FHM'e çıkmış gelmiş geçmiş bütün Tatiana'ları orada olacak ve gelen herkes acaba biri beni FHM e kapak yapar mı diye farkedilmek istercesine giyinecekti. Benimse bu durumlara uygun sadece gabardin bir takım elbisem vardı ki çok abartılı olabilirdi.
Dolabımı karıştırırken dahiane bir fikir geldi aklıma. Senelerdir geyiğini yaptıgım bir gömleğim vardır. Sölemesi ayıp Milano'dan almıştım da soranlara "Milano'dan aldım, ben genelde alışverişlerimi Milano'dan yaparım" diye geyikler yapıyordum. Resimde de göreceğiniz gibi Morun her tonlarında çizgileri olan parlak ve fış fış sesler çıkaran gömleğimin adı; Mor fış fışlı pezevenk gömleği:) FHM Partisine gitmeye kesinlikle hazırdım...

Neyse gecenin kahramanlarıyla buluşuldu( bu kişi bizim içeriye davetli olarak girmemizi sağlayan Akşam gazetesi magazin yazarı arkadasımız Yiğit Karaahmet) ve mekana doğru yola koyulundu.
İçerisi oldukça iyi hazırlanmıştı, izzeti ikramda kusur yoktu. İçkiler ilk dinamo partilerine taş çıkartırcasına ücretsizdi ve yanında ; bütün gece kovaladığım ve belki 20 tane yediğim çok lezzetli karides köfteleride cabasıydı.
Ortada gezen memeli içki dağıtıcı kızlar 4 bir yandan saldırıp, kavunlu karpuzlu, nar sulu, ayvalı, elmalı votkaları; hayatlarındaki tem amaç ve onları tek mutlu edecek olayın biz sevgili konukların votka içmesiymişcesine davranarak, şat bardakları, enjektörler, yarın kavunlar, kamışlar ve bilimum enteresan yöntemlerle damarımıza votka pompalıyorlardı.
Deniz Seki, Bilge Öztürk gibi diğer memeler ise gecenin ünlü konuklarındandı...Memeleri olmamasına rağmen Hayko Cepkin'de aramızdaydı.

Gecenin sonu kaçınılmazdı ve ben çok sarhoş oldum. Gerçi eminim bizim grubumuzda sağlam devam eden pek insan kalmamıştı ama oldukça eğlenceli bir gece geçirdik. Ben çıkarken FHM yeni yazı işleri müdürünü neden tebrik ettim o da beni neden DJ arkadasın menejeri sandı muhabbetler buralara kadar nasıl geldi hiç hatırlamıyorum.
Ortam video çekemeyecek kadar karanlıktı o yüzden sadece bir kaç resimle idare edicez:)


No comments:

Search This Blog