January 27, 2007

Gotan Project ile Bir NipTuck Gecesi


Bu haberi okumadan önce bir altta ki FHM haberini okumanız gerekmektedir. Zira bunlar birbiri ardına gelişen olaylardır:)

Perşembe gecesi vücud sıvı ağırlığım kadar içtiğim votkalar yüzünden cuma günü fevkaladenin fevkinde uyandım:) Sabah 9 du, uyuyamadım tabi ki ve midemden hiç duymadığınız sesler geliyordu. Ev halkının uzuuuun süre daha uyuyacağını tahmin ederek Ortaköy'e Burak'ın evine doğru yol aldım. Bindiğim taksi bütün günümün rezil olmasını sağladı diyebilirim çünkü takside şöyle bir şarkı çalıyordu ve bütün gün bu şarkıyı mırıldandım, mırıldanmadığım zamanlarda ise içimden söylemekteydim.

AŞK İÇİN AĞLARIM, AŞKLA GÜLERİM
AŞK İÇİN ÇARPIYOR YANAN YÜREĞİM
AŞK İÇİN ÖLMEKSE, ÖLEBİLİRİM
VUR VUR VUR AŞKIN KADEHİNE VUR

Neden ezberledim bilmiyorum ama takıldı kaldı. Neyse konumuza dönelim
Uzun süre evde oturup film izleyeceğimizi düşünüyordum ki bir telefonla Gotan Project'e davet edildik. Benim gibi bir Nip/Tuck izleyicisinin, bu soundtrackleri canlı izlemesi gerektiğine karar verdim ve akşama kadar kendimi tedavi ederek tekrar yollara düştüm.
Mekan muhteşemdi Tophane-i Amire de idi konser. Kendimizi bir yandan 1001 gece Onur bey gibi hissediyor ve atımıza atlayarak siyah geceyi sehrazadın aklından silmek için konsere doğru 4 nala koşuyorduk diğer bir yandan ise içeriye girdiğimiz anda Epoca ve ya Last Tango İn Paris eşliğinde Dr. Christian Troy ile Kimber Henry'i sevişirken bulacağımızı hayal ediyorduk.

Evet atmosfer aşşağı yukarı böyle idi ama içerde daha çok bugune kadar tango dersleri almış ve bunu sergilemenin işte tam sırasıdır diye yanıp tutuşan tangocu çiftlerle doluydu.
Konser muhteşemdi. Özellikle ilk bis ten sonra devam eden yarım saatlik bölüm gerçekten çok uzun süre alkışlandı ki çektiğim video da da o bölümden bir parça var.
Popoları kaldıramayıp evde oturanlar bu ara çok güzel organizasyonlar kaçırıyorlar. Benden söylemesi....


No comments:

Search This Blog