January 25, 2007

Sürmenaj Vücud Patinaj Çekiyor

Bu laf benim için ve benim baskılarımla yazılmış bir şarkının sözlerinde vardı:)konuyla alakalı buldum...Gürkan'ı öperiz
Son zamanlarda herkes çok yorgun göründüğümü çok beyaz göründüğümü keyifsiz oldugumu falan söylüyor bende açıkçası kendimi öyle hissetmeye başladım:)amaaaaaaa...
Bu gün itibariyle sınavlarım son bulmuş durumda. İşten telefon gelmediğine göre yarın hiç kimseye rehperlik yapmamda gerekmiyor. Uzun zamandır hayal ettiğim zorunlu hiç bir şey yapmama dönemi başlıyor sanırım. Ama şu anda öss den çıkan öğrenciler ile aynı psikolojideyim test çözmek istiyorum bir nevi(bu benzetmeyi daha önce yapmamaışımdır umarım). Mesela ne yapabilirim; evde oturup sabahtan akşama kadar internette vakit öldürebilirim, yeni aldığım kitapları karıştırabilirim, yarın akşam FHM'in partisine gidip sarhoş olabilirim, evde oturup seri olarak aldıgım bütün dizilerden bir oturusta 10 bölüm izleyebilirim(rekorum lostta 1 günde 12 bölüm), açıkçası bilmiyorum.

Coupling lerim bitmek üzere 4. sezon 4. bölümü izledim ve sadece 2 episode kaldı çok mutsuzum. Bugün en son gülmekten ağlamaya başladım ve ev halkının oldukça dikkatini çektim hatta irite edici olmuş bile olabilirim.
Tam şu anda önümde South Park'ın 9 sezonu full bir şekilde duruyor. Her ne kadar çoğunu izlemiş olsamda South Park bu ne farkederki bir kaç kez izlenebilir.
Kimseyle South Park Simpsons muhabbetine girecek değilim çünkü benim için su götürmez bir şekilde, tatışmasız South Park...
Fakat farkına vardım ki bütün episodlar olmasına rağmen özel bölümler yok bende. Tam internette özel bölümlere bakıyordum ki bir tanesini buldum hemde youtube da full version:)
Vakti olan sıkılan takılsın diye buraya da koymaya karar verdim.



Yarın bu bahsettiğim aktivitelerden hangisini veya hangilerini yaparım bilmiyorum ama sonunda sınavlarımın bitmiş olmasına ve yarın çalışmıyor olmama çok seviniyorum(gerçi yarın sabaha kadar hala telefonum çalabilir ve iş bilgilerim gelebilir).

No comments:

Search This Blog