January 23, 2007

Tattoo

Bu iconu gördüğünüz yazılar +18 okuyucular içindir. Bu yazı explicit fotoraflar içermektedir:)

Ne zamandır ikinci dövmemi yaptırma planlarım vardı. Hep erteliyorum. Bu aralar bir çok arkadasımdan da dövme yaptırma fikirleri gelmeye başlayınca tekrar gündeme geldi. En son Gürkan'ın dövme arayışlarıyla ciddi ciddi düşünmeye başladık. Ne dövmesi yaptırsak ve neremize yaptırsak....
16 yaşındayken annemden habersiz yaptırdıgım ilk dövme evde büyük bir kıyametin kopmasına sebep olmustu. Izmir'deyken arkadaşıma yaptırmıstım ve annem telefon açıp bugun ne yaptın diye sordugunda . " hiiç sinemaya gittik gezdik bide dövme yaptırdım " diyerek çok sıradan bir olaydan bahsedermiş gibi açıklamıştım.
İzmir'den döndüğümde annem bana "hoşgeldin" demeden önce "bacağını göster" demişti.
Portekize gittiğimin 2. günü ise kulaklarımı deldirdim. Annem bunun üstüne de bir yorum yaptı ama o çok ayıp onu buraya yazamam.
Ama sanırım artık annem böyle şeylere tepki vermeyecektir ve bende tepki alıcak yaşımı çoktan geçtim:)
Gel gelelim artık dövme beyenmez olduk. 16 yasındayken yaptırdığım dövmeyi 10 dakikadan kısa bir sürede seçmiştim. Şimdi hersey daha zor.
Baktıgım bütün dövmeler ya çok fetiş ya çok sıradan ya çok aptal ya da özelliksiz geliyorlar. İnsan neden vücuduna öyle bir şey çizdirsin ki... ve bu demek oluyorki artık tam sınırdayım. Yani bu aralar bir dövme yaptırmazsam muhtemelen daha sonra "amaaan ne gerek var" diyeceğim ve bu malesef, sıkıcı büyüme belirtilerinden bir tanesi...

Bu konuda yorum ve yardım alabileceğimi düşündüğüm için bir kaç beğendiğim dövmenin resimini koyacağım. Belki siz de gözünüze çarparsa linklerini bana yollayabilirsiniz beğenebileceğimizi düşündüğünüz dövmelerin internet adreslerini
ya da resimlerden beğendiğiniz ve ya asla olmaz dediğinizi commentlerle belirtirsiniz.
Ps: resimler yaptırmayı düşündüklerim değil tarz olarak yakın bulduklarım....



Çooook beğendim böyle bir vucudum olsaydı ve kollarımı arkadan kavusturdugumda böyle görüneceğime inansaydım kesin ilk tercihim olurdu...



Yeri şekli ve boyutu itibariyle en olası. Hem bakın Kaplumkurbaga....


Bir kez daha bacağıma veya ayağıma dövme yaptırtmam fakat tarz olarak güzel. Böyle bir şeyler olabilir. neden olmasın???



Çok fetiş bayıldım. Gerçekten çok beğendim ama böyle bir dövme yaptırırsam hep böyle durmak isteyebilirim mesela halk otobüsünde ve ya sınıfta ders dinlerken her hangi bir yerde üstümü tamamen çıkarıp böyle durmak isteyebilirim. Türk örf ve adetleri ve ahlaki yapımıza aykırı.



Tim Burton ve benzeri her zaman kabulumuzdur...



Bendekinin aynısı.... Ikinci bir pipim olsa yine bunu yaptırırdım :)

1 comment:

Cakko said...

Levent tabiki kaplumkurbaa konsept itibariyle de en uygunu
ilk resimdeki de ama cidden çok orjinal ve farklı.çok beğendim

ama kişisel favorim tabiki
madem ki yaptırıcaz tam yaptıralım diyerekten

4 no'lu resim diyorum :D:D:D:D

Search This Blog