February 17, 2007

Kartalite

Senelerdir Kartal'da oturuyorum ve Kartal'da oturduğuma lanet ettiğim çok olmuştur.
Annemle bu yüzden defalarca kavga etmişizdir, ben Allah'ın dağında oturuyoruz diye bağırdıgımda annem hep çok kızardı. Aslında daha önce de odamdan manzarayı gösteren bir fotorafı bloga koymustum. Evimiz sölemesi ayıp; denize ilk bina ve 6. katta oldugu için muhteşem bir deniz ve adalar manzarası var. Annem de bu durumdan oldukça memnun ve bir daha burdan çıkıp mahalle arasına asla giremem diyip duruyor. Onun için ise Kartal güzel bir olay oldugunda Paris, kötü bir olay oldugunda ise Teksas. Kendisi hergün karşıya geçmek zorunda olmadıgı için ve altında araba oldugu için benim çektiklerimi çok ta anlayamıyor tabi ki. Gerçi bende artık gide gele alıştım...Konumuz bu değil zaten
Sanırım artık Kartal'la barış imzalama zamanı geldi çünkü; hakikaten her gün yeni bir yer açılıyor, her gün yollar yapılıyor, çevre düzenlemesi yapılıyor ve her yerde Kartal İstanbul'un yeni merkezi " Kartalite" diye tabelalar konuluyor. Evime yürüme mesafesinde Tansaş, Koçtaş, Migros ve bilimum alışveriş merkezleri, sinemalar, restorantlar, cafeler, kültür merkezi ...kısaca herşey var.Sahil yolu boyunca basket sahaları ve açık hava aletli gym araç gereçleri yapıldı çocuk parkları, avrupa tipi bisiklet yolları vs.
Aynı zamanda Kartal-Kadiköy hattını 15 dakikaya indirecek olan metro sistemininde çalışmaları devam etmekte, 5 yıldızlı bir huzurevi açılmak üzere, Kartal modern spor kompleksi, Avrupa'nın en büyük adalet sarayı, Anadolu yakasının en büyük kültür merkezi. Hepsi yapım aşamasında ve kısa sürede tamamlanacak. Alternatif yaşamda buraya kaydı, birkaç sene öncesine kadar fiyatlar uygunken sehir merkezinden bir nebze olsun kaçmak isteyen herkes buradan ev aldı ve su anda sahil şeridindeki restorant ve kafeler gerek hafta içi gerek haftasonu dolup taşıyor.
Kısacası Kartal'da birşeyler oluyor.
Bilmiyorum bir gün arkadaslarımla konusurken hadi gelin bugun de Kartal'da buluşalım dermiyiz ama yapılan çalışmaları da taktir etmek lazım...
http://www.kartal-bld.gov.tr/
Kartal belediyesinin sayfasına bir girip göz gezdirmekte fayda var. Kartal belediyesi hangi partiye ait görüşü nedir benim görüşümle uyar mı o kısmıyla hiç ilgilenmiyorum sadece yapılan işler hoş gözüküyor.

No comments:

Search This Blog